Wiadomości

Agnieszka Radwańska ambasadorką marki LOTOS


Na mocy 3-letniej umowy, najlepsza polska tenisistka Agnieszka Radwańska zostaje ambasadorką Grupy LOTOS. Celem koncernu jest zwiększanie rozpoznawalności marki LOTOS na świecie. W ramach współpracy, LOTOS planuje również działania z zakresu edukacji sportowej, skierowane do utalentowanej polskiej młodzieży.

Umowa jest ważna do końca marca 2020 r. Współpraca obejmuje promocję marki LOTOS na turniejach z cyklu WTA Tour z udziałem tenisistki. W ramach zaplanowanych aktywności, przewidziany jest także udział Agnieszki Radwańskiej w wydarzeniach specjalnych firmy.

– Współpraca z Agnieszką Radwańską to doskonała szansa do mocniejszego zaakcentowania obecności Grupy LOTOS na rynkach zagranicznych. Warto podkreślić, że koncern eksportuje najwyższej jakości paliwa oraz oleje silnikowe do 75 krajów na całym świecie – mówi Marcin Jastrzębski, prezes Zarządu Grupy LOTOS S.A.

LOTOS pracuje także nad wejściem na brytyjski szelf Morza Północnego. Koncern myśli zarówno o rozszerzaniu działalności poszukiwawczo-wydobywczej, jak i o sprzedaży usług serwisowych. To również szansa dla spółki na dalszą kooperację z polskim przemysłem stoczniowym.

– Jestem dumna z roli ambasadorki Grupy LOTOS, ponieważ mało która firma w Polsce tak bardzo wspiera utalentowanych polskich zawodników reprezentujących różne dyscypliny. Wierzę, że razem z Grupą LOTOS możemy wiele osiągnąć w działaniach na rzecz wsparcia tenisa w naszym kraju – mówi Agnieszka Radwańska.

Podjęta współpraca stanowi kontynuację działań Grupy LOTOS w obszarze sponsoringu sportowego. LOTOS, dbając o przyszłość kolejnych pokoleń, angażuje się w odpowiedzialne projekty sportowe skierowane do dzieci i młodzieży. Funduje stypendia, sprzęt treningowy oraz obozy dla młodych adeptów sportu.

Źródło: Lotos (op.pb)

Wróć