Auto-Flota

AMIC Energy w Polsce nagrodzona Gwiazdą Jakości Obsługi 2022.


Konsumenci w XV edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi nagrodzili sieć stacji paliw AMIC Energy tytułem „Gwiazda Jakości Obsługi 2022”. Jest to prestiżowa nagroda, która przyznawana jest przez konsumentów i ekspertów w ogólnopolskim badaniu satysfakcji. Badanie trwało przez blisko rok. Ocenie poddano ponad 40 000 firm reprezentujących aż 250 branż. Dane analizowane w procesie to wskaźnik NPS – poziom lojalności klientów, indeks jakości usług oraz pięć podstawowych obszarów usług.
Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi to bezcenne wartości w biznesie, które można określić kilkoma słowami: solidność, zaufanie oraz przyjazność marki.
AMIC Energy znalazła się w gronie liderów jakości w swojej branży obok marek Orlen i Shell. W ocenie klientów firmę wyróżniają najwyższe standardy obsługi klienta, na co składa się wiele czynników, takich jak profesjonalna i miła obsługa na stacji, wysoka jakość oferty, w tym doskonałej jakości paliwa.
„Otrzymany tytuł daje przede wszystkim olbrzymią satysfakcję, że codzienne starania i wysiłek zespołu AMIC Energy w wielu obszarach obsługi jest doceniany przez klientów. Jesteśmy przekonani, że wsłuchując się w potrzeby konsumentów i dbając o ich jak najlepsze doświadczenie z naszą marką możemy skutecznie dostarczać jakość na najwyższym poziomie. Działamy na bardzo trudnym rynku. Zakup paliwa to raczej konieczność niż przyjemność. W tej sytuacji to właśnie jakość obsługi determinuje decyzje klientów. Cieszymy się, że uczestnicy tak ogromnego badania wybierają naszą sieć i rekomendują ją innym” – mówi Krzysztof Zwierzycki, Dyrektor Operacyjny sieci AMIC Energy w Polsce.
AMIC Energy liczy obecnie 116 stacji paliw w całej Polsce, które są kojarzone jako miejsca dobrej energii, co potwierdzili konsumenci „Gwiazdą Jakości Obsługi 2022”. Sieć działa w Polsce od 2016 roku i należy do austriackiego funduszu inwestycyjnego AMIC Energy Management GmBH.

Źródło: Amic Polska

Wróć