Wiadomości

Bilety na UEFA EURO 2012 dla właścicieli sklepów

Uwaga sponsorów imprez sportowych skupia się często wyłącznie na konsumentach. Carlsberg Polska, oficjalny sponsor UEFA EURO 2012™, przygotował promocję również dla swoich partnerów, w której do wygrania są bilety na mecze.

Owocna współpraca z partnerami handlowymi pozwala na umacnianie pozycji marki na rynku. Dzięki ich działaniom Carlsberg zyskuje również jako oficjalny sponsor UEFA EURO 2012™. Wejściówki na Mistrzostwa są formą podziękowania za wspólną pracę – mówi Wojciech Żabiński, dyrektor ds. UEFA EURO 2012 Carlsberg Polska.

Aby wziąć udział w losowaniu biletów, wystarczy do sklepu wstawić nową lodówkę Carlsberg, dostawić kolejną lub wymienić już istniejącą na większą. Do końca roku każdego miesiąca wyłonionych zostanie 15 zwycięzców.

 

Carlsberg Polska zajmuje wiodące miejsce w polskim przemyśle piwowarskim, z udziałem w rynku na poziomie 15,5% (wg Nielsena, średnie roczne ujęcie ilościowe, stan na grudzień 2010), dostarczając marki piwa najwyższej jakości, odwołujące się do przyjemnych i radosnych stron dorosłego stylu życia. Carlsberg Polska ma w swoim portfelu marki: Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Bosman, Piast. Piwa z grupy Carlsberg Polska warzone są w browarach w Brzesku, Szczecinie i Sierpcu.

Wróć