Strefa przedsiębiorcy

BP przedłużył współpracę z programem PAYBACK


Koncern BP, jeden z głównych partnerów PAYBACK, przedłużył umowę z
Programem na następne lata. BP zamierza wzmocnić rolę Programu w swojej ofercie
i wprowadzić kolejne rozwiązania atrakcyjne dla klientów posiadających karty
PAYBACK.

BP, będące jednym z głównych partnerów multipartnerskiego Programu Bonusowego
PAYBACK, zdecydowało się przedłużyć umowę na kolejne lata. Międzynarodowy koncern
paliwowy rozpoczął współpracę z PAYBACK w 2009 roku, gdy Program był wprowadzany
na polski rynek.

„Stale dążymy do udoskonalania oferty dla klientów, a współpraca z PAYBACK pozwala
nam rozwinąć naszą propozycję lojalnościową. Doceniamy nowoczesność i skuteczność
rozwiązań marketingowych PAYBACK, takich jak eKupony czy aplikacja mobilna, a nasi
klienci bardzo dobrze oceniają możliwość zbierania punktów PAYBACK za zakupy
na stacjach BP – mówi Bartłomiej Szmaj, Dyrektor Marketingu, BP Europa SE, Oddział
w Polsce, i dodaje – Bliska współpraca między nami a Loyalty Partner Polska przy
tworzeniu zarówno strategii Programu PAYBACK, jak i planowanych przedsięwzięć
na kolejne lata zdecydowała o przedłużeniu przez nas umowy. Jestem przekonany,
że wspólne aktywności przyczynią się do dalszego umocnienia pozycji BP Europa SE
na rynku stacji paliw w Polsce, jak i do ciągłego rozwoju innowacyjnych rozwiązań
oferowanych przez PAYBACK. Jednym z efektów naszych wspólnych działań
jest dołączenie do Programu partnera społecznego – Pajacyka, z którym BP współpracuje
już od 2000 roku”.

„Cieszy nas decyzja BP dotycząca kontynuowania współpracy z PAYBACK. Jest to dla nas
świadectwo tego, że Program przynosi partnerowi wymierne korzyści. BP jest jednym
z głównych graczy na rynku paliwowym: posiada w Polsce ponad 460 stacji, oferuje
produkty i usługi najwyższej jakości, wprowadza kolejne innowacje oraz aktywnie
wykorzystuje możliwości, jakie daje PAYBACK. Mamy nadzieję, że wsparcie analityczno-
konsultingowe ze strony PAYBACK oraz narzędzia komunikacyjne Programu pozwolą
naszemu partnerowi kontynuować efektywny kontakt z klientem, a także zwiększyć udział
w rynku” – komentuje Marcin Drzewiecki, Dyrektor Marketingu Loyalty Partner Polska,
operatora Programu PAYBACK.

Uczestnicy Programu mogą otrzymać punkty za zakup paliwa i LPG, za korzystanie z usług
myjni samochodowych BP Car Wash, za posiłki i napoje kupione w Wild Bean Cafe,
wybrane artykuły w sklepach na stacjach oraz za transakcje dokonane kartą płatniczą
Motokarta. W związku z przedłużeniem umowy koncern planuje wzmocnić rolę Programu
w budowaniu relacji z klientami i w planowanych działaniach promocyjnych.


Wróć