Strefa przedsiębiorcy

Dynamiczny rozwój formatu ajencyjnego w Carrefour


Pod szyldem Carrefour w Polsce działa już ponad 600 sklepów franczyzowych w trzech różnych formatach. Jednocześnie firma oferuje współpracę w ramach klasycznej franczyzy oraz ajencji.

WIĘCEJ czytaj w lipcowym wydaniu miesięcznika "Paliwa Płynne". Z pełną ofertą Carrefour Polska można było zapoznać się podczas organizowanych wyłącznie przez Polską Izbę Paliw Płynnych XXV Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2018, na terenie EXPO XXI, Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14

- Ajencja to rozwiązanie dla każdego, kto ma duszę handlowca, dlatego kierujemy ją do osób z doświadczeniem w handlu małopowierzchniowym oraz tych, którzy chcą otworzyć swój pierwszy sklep – mówi Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska.

Wśród dostępnych formatów sklepów Carrefour najlepiej dopasowanym do wymogów ajencji jest Carrefour Express convenience. Są to samoobsługowe sklepy z pomarańczowym logo o powierzchni do 200 m2. Sklepy convenience są najczęściej zlokalizowane w miejscach o dużym natężeniu ruchu, np. w centrum wielkich miast. Specjalnie na XXV Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2018 Carrefour opracował ofertę dla stacji paliw .

Źródło: Carrefour, fot. stoisko Carrefour podczas XXV Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2018

WIĘCEJ czytaj w lipcowym wydaniu miesięcznika "Paliwa Płynne". Z pełną ofertą Carrefour Polska można było zapoznać się podczas organizowanych wyłącznie przez Polską Izbę Paliw Płynnych XXV Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2018, na terenie EXPO XXI, Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14

Wróć