Wiadomości

EV są już dostępne w prawie 90% salonów Nissana w Polsce


Nissan – lider w segmencie samochodów elektrycznych w Polsce – kontynuuje rozwój w tym obszarze rynku. W ostatnich tygodniach kolejni dealerzy wprowadzili do swojej oferty zeroemisyjne modele marki, jak również uzyskali niezbędne certyfikaty umożliwiające sprzedaż i serwisowanie samochodów elektrycznych. W rezultacie „elektryczna” sieć japońskiego producenta obejmuje aktualnie blisko 90% wszystkich punktów dealerskich marki w Polsce.

WIĘCEJ czytaj we wrześniowym wydaniu miesięcznika "Paliwa Płynne". Jeżeli szukasz infrastruktury EV - przyjdź na organizowane wyłącznie przez Polską Izbę Paliw Płynnych XXVI Międzynarodowe Targi STACJA PALIW 2019, na terenie EXPO XXI, 15-17 maja, Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14

Osoby zainteresowane zakupem zeroemisyjnych modeli Nissana – LEAF oraz e-NV200 – mogą wybierać spośród 41 punktów dealerskich marki, które zlokalizowane są we wszystkich województwach. Rozwój sieci będzie miał również istotne znaczenie dla obecnych posiadaczy samochodów elektrycznych, którzy będą w stanie znacznie sprawniej przeprowadzić np. coroczny serwis swojego pojazdu.

„Polski rynek samochodów elektrycznych, na którym jesteśmy zdecydowanym liderem, rośnie w dynamicznym tempie. Rozwój sieci dealerów posiadających w swojej ofercie takie modele jest więc naturalnym krokiem, pokazującym że elektromobilność to nie przyszłość, a teraźniejszość. Jako producent samochodów elektrycznych przeznaczonych dla masowego odbiorcy chcemy umożliwić dostęp do naszej bezemisyjnej technologii jak najszerszej grupie potencjalnych klientów” – powiedział Robert Prusiński, dyrektor polskiego oddziału Nissana.

Poza poszerzaniem sieci dealerów oferujących samochody elektryczne, Nissan prowadzi intensywne działania, mające na celu modernizację wszystkich obiektów marki zgodnie z nową Koncepcją Sprzedaży Detalicznej. Dzięki temu klienci mogą zapoznać się z ofertą japońskiego producenta w nowoczesnych i multimedialnych salonach. Osoby odwiedzające punkt sprzedaży same decydują o tempie swojej wizyty, a rozmowy z doradcą handlowym lub serwisowym są prowadzone przy kameralnych stolikach.

„Wprowadzając zmiany w salonach zależało nam, żeby klienci planujący zakup samochodu wyposażonego w szereg innowacyjnych rozwiązań technologicznych dokonywali tego w nowoczesnym, przyjaznym wnętrzu. W ten sposób zyskaliśmy efekt spójności, w który doskonale wpisują się pojazdy zeroemisyjne” – dodaje Robert Prusiński.

W wyniku wprowadzonych zmian liczba punktów dealerskich Nissana oferujących sprzedaż oraz serwisowanie samochodów elektrycznych wzrosła do 41. Salony zlokalizowane są we wszystkich 16 województwach.

***

Nissan posiada jedną z najbardziej kompleksowych ofert w Europie spośród producentów samochodów pochodzących z innych kontynentów. Firma zatrudnia ponad 17 000 osób w ramach swoich lokalnych działań w zakresie projektowania, badań i rozwoju, produkcji, logistyki oraz sprzedaży i marketingu. W ubiegłym roku w zakładach Nissana w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Rosji wyprodukowano ponad 640 000 samochodów, w tym wielokrotnie nagradzane crossovery, pojazdy użytkowe oraz Nissany LEAF, najpopularniejszy samochód elektryczny na świecie. Wizja inteligentnej mobilności Nissana wyznacza kierunek prac firmy nad nowymi produktami i technologiami, a kompleksowe podejście do mobilności przyszłości określa najważniejsze decyzje firmy dotyczące sposobów zasilania pojazdów, ich prowadzenia oraz integracji ze społeczeństwem. Nissan stara się zdobyć pozycję najbardziej pożądanej marki azjatyckiej w Europie.

Źródło: newsroom.nissan-europe.com

Wróć