Auto i Myjnia
100 tys. użytkowników w MOL Move w ciągu 5 dni od startu
MOL Polska z radością ogłasza, że MOL Move, innowacyjny program lojalnościowy oparty na aplikacji mobilnej, przyciągnął aż 100 000 zarejestrowanych użytkowników w ciągu zaledwie pięciu dni od uruchomienia. To najlepszy start MOL Move we wszystkich krajach działania Grupy MOL.
MOL Move wprowadza nową jakość w podejściu do programów lojalnościowych na polskim rynku. W przeciwieństwie do typowych programów "earn & burn", MOL Move działa w oparciu o system osiąganych kolejno poziomów korzyści. Gdy klienci zgromadzą określoną liczbę punktów, są natychmiast przenoszeni na coraz wyższy poziom. Podróż zaczyna się od poziomu GREEN, a tempo awansu do poziomów SILVER, GOLD lub VIP zależy całkowicie od klienta. Użytkownicy mogą wygodnie sprawdzać swoje saldo punktów, aktualny poziom i dostępne promocje w dowolnym momencie za pomocą łatwej w obsłudze aplikacji mobilnej lub na stronie internetowej. Obecnie zarejestrowani klienci otrzymują pięć promocyjnych bonów zniżkowych, które pozwalają im zatankować na stacjach Lotos i MOL w Polsce do 100 litrów każdorazowo, ze zniżką nawet do 45 groszy za litr. To aktualnie najlepsza promocja na paliwa dostępna na polskim rynku.
– Jestem szczerze uradowany pozytywnym przyjęciem MOL Move przez polskich kierowców - mówi Richard Austen, prezes zarządu MOL Polska. - Pozyskanie 100 000 zarejestrowanych użytkowników w ciągu zaledwie pięciu dni to bezprecedensowy sukces w skali wszystkich krajów Grupy MOL. To kluczowe osiągnięcie, które podkreśla nasze dogłębne zrozumienie potrzeb klientów i zdolność do odpowiadania na nie szybko i skutecznie. Serdecznie witam wszystkich użytkowników MOL Move, zarówno obecnych, jak i przyszłych, i życzę im przyjemnego korzystania z naszej aplikacji lojalnościowej.
Klienci korzystający z MOL Move mają możliwość zbierania punktów za praktycznie każdy zakup dokonany na stacjach MOL i Lotos. Wachlarz produktów, które umożliwiają zdobywanie punktów, jest niezwykle szeroki - obejmuje paliwa wysokiej jakości pod marką EVO, paliwa premium EVO Plus, LPG, a także bogaty asortyment hot dogów, kanapek oraz napojów takich jak aromatyczna kawa, herbata czy gorąca czekolada, dostępnych w Café Punkt lub Fresh Corner. Punkty można zdobywać również za zakup kosmetyków samochodowych, produktów sklepowych oraz korzystanie z myjni.
Po rejestracji na poziomie GREEN, każdy użytkownik otrzymuje prezent powitalny do wyboru: kawę, herbatę lub gorącą czekoladę. Największą popularnością cieszy się kawa, wybrało ją aż 90% klientów. 9% wybrało herbatę, a tylko 1% użytkowników skusiło się na gorącą czekoladę.
MOL Move szybko zdobył popularność w wielu krajach, w których działa Grupa MOL, w tym w Czechach, Słowacji, Chorwacji, Słowenii i na Węgrzech. Program otrzymał też liczne nagrody branżowe, ostatnio International Loyalty Awards w 2023 r. i Loyalty 360 w 2022 r.
MOL Polska dynamicznie przeprowadza proces zmiany marki i oferty sieci stacji Lotos nabytych w ramach transakcji połączenia PKN Orlen z Grupą Lotos. Klienci, którzy korzystali z programu lojalnościowego Lotos Navigator i zarejestrują się podając numer karty Navigator lub ten sam adres e-mail, otrzymają dodatkowe korzyści w aplikacji MOL Move.
Do końca okresu letniego pod nową marką MOL będzie działało 100 stacji w całej Polsce, obecnie jest to już 50 punktów. W ofercie stacji znajdują się wysokiej jakości paliwa oferowane pod marką EVO oraz, w wersji premium, EVO Plus, w tym na wybranych stacjach wyjątkowa benzyna 100-oktanowa. Paliwa, dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologicznie dodatków EVOTECH, pomagają utrzymać właściwe parametry pracy i czystość silnika.
Źródło: MOL Polska