Auto i Myjnia

100 tys. użytkowników w MOL Move w ciągu 5 dni od startu


MOL Polska z radością ogłasza, że MOL Move, innowacyjny program lojalnościowy oparty na aplikacji mobilnej, przyciągnął aż 100 000 zarejestrowanych użytkowników w ciągu zaledwie pięciu dni od uruchomienia. To najlepszy start MOL Move we wszystkich krajach działania Grupy MOL.

MOL Move wprowadza nową jakość w podejściu do programów lojalnościowych na polskim rynku. W przeciwieństwie do typowych programów "earn & burn", MOL Move działa w oparciu o system osiąganych kolejno poziomów korzyści. Gdy klienci zgromadzą określoną liczbę punktów, są natychmiast przenoszeni na coraz wyższy poziom. Podróż zaczyna się od poziomu GREEN, a tempo awansu do poziomów SILVER, GOLD lub VIP zależy całkowicie od klienta. Użytkownicy mogą wygodnie sprawdzać swoje saldo punktów, aktualny poziom i dostępne promocje w dowolnym momencie za pomocą łatwej w obsłudze aplikacji mobilnej lub na stronie internetowej. Obecnie zarejestrowani klienci otrzymują pięć promocyjnych bonów zniżkowych, które pozwalają im zatankować na stacjach Lotos i MOL w Polsce do 100 litrów każdorazowo, ze zniżką nawet do 45 groszy za litr. To aktualnie najlepsza promocja na paliwa dostępna na polskim rynku.

Jestem szczerze uradowany pozytywnym przyjęciem MOL Move przez polskich kierowców - mówi Richard Austen, prezes zarządu MOL Polska. - Pozyskanie 100 000 zarejestrowanych użytkowników w ciągu zaledwie pięciu dni to bezprecedensowy sukces w skali wszystkich krajów Grupy MOL. To kluczowe osiągnięcie, które podkreśla nasze dogłębne zrozumienie potrzeb klientów i zdolność do odpowiadania na nie szybko i skutecznie. Serdecznie witam wszystkich użytkowników MOL Move, zarówno obecnych, jak i przyszłych, i życzę im przyjemnego korzystania z naszej aplikacji lojalnościowej.

Klienci korzystający z MOL Move mają możliwość zbierania punktów za praktycznie każdy zakup dokonany na stacjach MOL i Lotos. Wachlarz produktów, które umożliwiają zdobywanie punktów, jest niezwykle szeroki - obejmuje paliwa wysokiej jakości pod marką EVO, paliwa premium EVO Plus, LPG, a także bogaty asortyment hot dogów, kanapek oraz napojów takich jak aromatyczna kawa, herbata czy gorąca czekolada, dostępnych w Café Punkt lub Fresh Corner. Punkty można zdobywać również za zakup kosmetyków samochodowych, produktów sklepowych oraz korzystanie z myjni.

Po rejestracji na poziomie GREEN, każdy użytkownik otrzymuje prezent powitalny do wyboru: kawę, herbatę lub gorącą czekoladę. Największą popularnością cieszy się kawa, wybrało ją aż 90% klientów. 9% wybrało herbatę, a tylko 1% użytkowników skusiło się na gorącą czekoladę.

MOL Move szybko zdobył popularność w wielu krajach, w których działa Grupa MOL, w tym w Czechach, Słowacji, Chorwacji, Słowenii i na Węgrzech. Program otrzymał też liczne nagrody branżowe, ostatnio International Loyalty Awards w 2023 r. i Loyalty 360 w 2022 r.

MOL Polska dynamicznie przeprowadza proces zmiany marki i oferty sieci stacji Lotos nabytych w ramach transakcji połączenia PKN Orlen z Grupą Lotos. Klienci, którzy korzystali z programu lojalnościowego Lotos Navigator i zarejestrują się podając numer karty Navigator lub ten sam adres e-mail, otrzymają dodatkowe korzyści w aplikacji MOL Move. 
Do końca okresu letniego pod nową marką MOL będzie działało 100 stacji w całej Polsce, obecnie jest to już 50 punktów. W ofercie stacji znajdują się wysokiej jakości paliwa oferowane pod marką EVO oraz, w wersji premium, EVO Plus, w tym na wybranych stacjach wyjątkowa benzyna 100-oktanowa. Paliwa, dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologicznie dodatków EVOTECH, pomagają utrzymać właściwe parametry pracy i czystość silnika.

Źródło: MOL Polska

Wróć