Wiadomości

Klienci pozytywnie oceniaja Tradis


Najwyższe oceny uzyskały: obsługa w hurtowniach, efektywność rozwiązywania problemów oraz dostępny asortyment. Z badań wynika, że placówki Tradisu cieszą się dużą lojalnością klientów - większość odwiedza je cyklicznie od lat, a ponad 33 proc. respondentów robi zakupy robi wyłącznie tam.
- Lojalność naszych klientów na poziomie deklarowanym jest bardzo wysoka. Ponadto, w wielu aspektach, nasze placówki są znacznie wyżej oceniane od konkurencji - Makro, Selgros czy Eurocash - powiedział Dariusz Kalinowski, członek zarządu Tradis.
Ocenie poddano: oferowany asortyment, obsługę klienta, ceny i promocje, rozwiązywanie problemów, a także ogólne wrażenie na temat hal sprzedażowych. W badaniu uczestniczyło 1603 losowo wybranych klientów, którzy oceniali powyższe obszary na tle konkurencji. Ankiety wykonywano telefonicznie i w halach cash&carry od sierpnia do września 2010.

Wróć