Działania Izby

Konkurs WIKTORIA pod patronatem PARP

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości po raz piąty objęła patronatem honorowym ogólnopolski konkurs WIKTORIA – Znak Jakości Przedsiębiorców. Firmy, które chciałyby zgłosić się do plebiscytu, powinny do 15. lipca wysłać formularz zgłoszeniowy, a następnie do 4. września Zeszyt Konkursowy. Na ich podstawie kapituła wyłoni najlepsze przedsiębiorstwa, które otrzymają statuetkę WIKTORIA. Nagrody zostaną wręczone podczas uroczystej Gali WIKTORIA w dniu 24. października 2015r. Zgłoszenie do konkursu jest bezpłatne.

XVIII edycję konkursu WIKTORIA – Znak Jakości Przedsiębiorców honorowym patronatem objęło także Ministerstwo Gospodarki.

Plebiscyt, skierowany do prężnie działających firm, organizowany jest przez Warszawską Izbę Przedsiębiorców już po raz 18. Do tej pory wzięło w nim udział ponad 5500 firm z całej Polski, a 600 z nich zostało Laureatami. W tym gronie znaleźli się między innymi: Drutex, SITA, Itaka, RMF FM, ERGO Hestia, Krajowa Izba Gospodarcza Centrum Promocji, Adampol, J.W. Construction, Cerad.

Statuetki WIKTORIA przyznawane są w 15 kategoriach. Firmy do konkursu są nominowane przez organizatora, samorząd terytorialny, gospodarczy oraz ambasadorów marki. Przedsiębiorstwa mogą się również zgłaszać bezpośrednio, w tym przypadku organizator dokonuje weryfikacji w BIG InfoMonitor.

Dodatkowo, co roku wręczane są nagrody specjalne SUPERWIKTORIA dla osób wyróżniających się na rynku i firm o ugruntowanej renomie oraz Nagroda imienia Wokulskiego dla najlepszego kupca.

- Od momentu, kiedy konkurs stał się ogólnopolski, czyli od pięciu lat, Ministerstwo Gospodarki i PARP wspierają ideę przyświecającą konkursowimówi Waldemar Piórek, pomysłodawca konkursu WIKTORIA – Znak Jakości Przedsiębiorców, prezes Warszawskiej Izby Przedsiębiorców, która jest organizatorem plebiscytu. – Naszym celem jest nagradzanie najlepszych polskich firm, tym samym promocję przedsiębiorczości, etyki biznesowej oraz innowacyjności w gospodarce. Niejednokrotnie przedsiębiorstwa, aby podnieść poziom świadczonych usług czy produktów, korzystają z funduszy unijnych, co również w naszym plebiscycie jest uwzględnianie przy ocenie. Ponowne objęcie patronatem honorowym konkursu przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, której zadaniem jest zarządzanie m.in. pieniędzmi z Unii Europejskiej, potwierdza wysoki poziom plebiscytu.

Zgłoszenia do konkursu są bezpłatne. O Nagrodę WIKTORIA mogą zawalczyć zarówno wielkie korporacje, jak też średnie i małe przedsiębiorstwa, a nawet jednoosobowe firmy. Ważne, żeby mogły poszczycić się jakością swoich produktów, usług, a także działalnością na rzecz lokalnej społeczności, czy akcjami charytatywnymi. Aby wziąć udział w konkursie, firmy powinny do 15. lipca przesłać wypełniony formularz zgłoszeniowy na stronach http://www.nagrodawiktoria.pl/o-konkursie/materialy-konkursowe, a następnie do 4. września Zeszyt Konkursowy na adres organizatora: Warszawska Izba Przedsiębiorców, ul. Chałubińskiego 8, Oxford Tower pok. 22.52, 00-613 Warszawa.

Więcej informacji o konkursie WIKTORIA na stronie: www.nagrodawiktoria.pl

 

WIKTORIA - Znak Jakości Przedsiębiorców - to konkurs organizowany przez Warszawską Izbę Przedsiębiorców już po raz 18. Do tej pory wzięło w nim udział ponad 5500 firm, z pośród których 600 zostało nagrodzonych. Wśród nich znaleźli się: Drutex, SITA, Itaka, RMF FM, ERGO Hestia, Krajowa Izba Gospodarcza Centrum Promocji, Adampol, J.W. Construction, Cerad i wiele innych.

Od 18 lat statuetka WIKTORII to symbol rzetelności i wiarygodności w prowadzeniu działalności gospodarczej. Głównym celem plebiscytu jest promowanie najlepszych polskich przedsiębiorstw zajmujących się handlem, produkcją i usługami.

Warszawska Izba Przedsiębiorców w tym roku obchodzi 25-lecie istnienia. Izba powstała z przekształcenia Warszawskiej Izby Kupców i Przedsiębiorców oraz fuzji z Warszawską Izbą Handlu Detalicznego i Usług. Obecnie zrzesza blisko 1000 członków. Do głównych zadań Izby należą m.in.: udzielanie porad prawnych przy prowadzeniu działalności gospodarczej, promocja zrzeszonych firm oraz podnoszenie kwalifikacji pracowników, a także wpływanie na prace legislacyjne w fazie projektu z korzyścią dla polskiego środowiska przedsiębiorców.

Dodatkowo Warszawska Izba Przedsiębiorców organizuje liczne konferencje, wydaje własne publikacje oraz prowadzi wiele projektów i plebiscytów m.in. WIKTORIA - Znak Jakości Przedsiębiorców, SUPERMEDICUS – plebiscyt dla firm i instytucji z branży medycznej, ASY – ranking produktów finansowych oferowanych dla przedsiębiorców oraz akcję, która rekomenduje warszawską gastronomię, czyli „Warszawa od kuchni”.

W gronie członków Warszawskiej Izby Przedsiębiorców m.in. są takie znamienite firmy jak: SITA, MarcPol, Top-Market, Natalia Gold, BIG InfoMonitor.

Wróć