Wiadomości

Marka niemieckich stacji ORLENU numerem jeden wśród klientów


Stacje paliw Grupy ORLEN pod marką Star zwyciężyły w badaniu satysfakcji klientów „Fanfocus” 2017, zrealizowanym przez firmę konsultingową Forum! GmbH w Moguncji. Klienci docenili zarówno politykę cenową, jak i pozostałe udogodnienia oferowane na stacjach.

Podstawowym kryterium realizowanych badań jest jakość relacji pomiędzy klientem, a określoną firmą. Na potrzeby studium, klienci, którzy uczestniczą w badaniach kwalifikowani są do różnych grup zwolenników na podstawie ich satysfakcji oraz emocjonalnego przywiązania do marki.  W tym kontekście sieć stacji paliw star została liderem, plasując się przed najbardziej popularnymi na rynku niemieckim markami, jak m.in. Grupa  Raiffeisen, OMV, Shell, czy Aral.

 - Wyniki badania to duży sukces segmentu detalicznego PKN ORLEN – nasza niemiecka marka wygrywa z wielkimi koncernami. To przede wszystkim zasługa konsekwentnej realizacji ambitnych celów segmentu zakładających adekwatnie do rynku i marki uatrakcyjnianie oferty cenowej, wysoką jakość i stałych inwestycji w poprawę funkcjonalności i estetyki stacji oraz testowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań – powiedział Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Sprzedaży Zbigniew Leszczyński.

Źródło: Orlen (op.pb)

Wróć