Strefa przedsiębiorcy
Mocny koniec roku w sieci MOYA
Grudzień 2010r. był miesiącem intensywnej ekspansji sieci partnerskich stacji paliwowych MOYA. Tylko w tym okresie pod szyldem MOYA rozpoczęło pracę osiem nowych obiektów, w tym stacja pokazowa sieci w Gzowie k. Pułtuska, będąca własnością ANWIM S.A. oraz siedem punktów partnerskich zlokalizowanych na terenie całego kraju.
Na północy Polski klientów obsługuje już nowa stacja MOYA w miejscowości Rychnowy k. Człuchowa przy drodze krajowej nr 22, będąca własnością firmy BAMI. Kolejnymi lokalizacjami MOYA w Polsce centralnej są stacja firmy ELIOT GT w Teresinie k. Sochaczewa przy drodze krajowej nr 2, należąca do BUSINESS OIL stacja w Paprotni k. Brzezin przy drodze krajowej nr 72 oraz punkt w Spale (gmina Inowłódz), przy drodze krajowej nr 48, będący własnością firmy KRAFT-POL. Kolejny obiekt to stacja MOYA otwarta w miejscowości Szczekarków (gmina Wilków, woj. lubelskie, stacja firmy CILION). Ponadto działają dwie nowe stacje w Polsce Południowej - w Środzie Śląskiej na skrzyżowaniu dróg 94 i 346 (własność firmy MALIA) oraz w Soninie k. Łańcuta przy drodze wojewódzkiej nr 881 (obiekt firmy SAWA-TANK).
Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju sieci MOYA, wśród nowych stacji znaleźć można zarówno duże obiekty zlokalizowane przy drogach o intensywnym natężeniu ruchu tranzytowego, oferujące klientom szeroki wachlarz usług (m.in. parkingi TIR, kąciki kawowe CAFFE MOYA, myjnie, kompresory, duże sklepy), jak i mniejsze stacje, położone przy drogach o znaczeniu lokalnym, wyposażone w podstawową infrastrukturę, a nastawione przede wszystkim na obsługę okolicznych mieszkańców.
Plan rozwoju naszej sieci na rok 2010 nie tylko w całości wykonaliśmy, ale wręcz go przekroczyliśmy – mówi Piotr Niemczyk, odpowiedzialny za rozwój sieci MOYA – Dodając do liczby działających już stacji podpisane ostatnio umowy o partnerstwie, z końcem roku możemy mówić już o ponad trzydziestu naszych stacjach w całym kraju. Co więcej, widoczne zainteresowanie siecią ze strony właścicieli niezależnych punktów pozwala nam mieć nadzieję, że początek roku 2011 będzie równie efektowny – przewiduje Piotr Niemczyk.
W pierwszym kwartale nowego roku sieć MOYA, oprócz otwarć kolejnych stacji, przewiduje m.in. pilotażowe wdrożenie karty flotowej, dalszy rozwój konceptu gastronomicznego CAFFE MOYA oraz gruntowną przebudowę strony internetowej sieci.