Wiadomości

Nałęczowianka nagrodzona w Brukseli

Nałęczowianka – marka wody mineralnej koncernu Nestlé Waters Polska – zdobyła 3 gwiazdki w międzynarodowym konkursie Międzynarodowego Instytutu Smaku i Jakości w Brukseli – International Taste&Quality Institute.

Nałęczowianka jako jedyna niegazowana woda mineralna z Polski otrzymała w brukselskim konkursie  Superior Taste Awards 3 gwiazdki, czyli najwyższą z możliwych not. - Nagroda w tak prestiżowym, międzynarodowym konkursie jest nie tylko powodem do radości, ale także motywacją dla nas wszystkich w dążeniu do osiągnięcia doskonałości - mówi Michał Skubis, Brand Development Manager odpowiedzialny w Nestle Waters Polska za markę Nałęczowianka.
ITQI to jedna z najbardziej prestiżowych europejskich organizacji zrzeszającej kucharzy, sommelierów oraz instytucje badające rynek FMCG. Organizowany co roku konkurs Superior Taste Awards nagradza najlepsze dostępne na rynku europejskim produkty spożywcze.

(op. zp)


źródło: Nestle Waters Polska

Wróć