Strefa przedsiębiorcy

Nakarmić podróżnego


Gastronomia na stacjach paliw ma długą i chlubną tradycję. To także rynek, który z roku na rok coraz intensywnie się rozwija. Klienci coraz chętniej sięgają po sprawdzone pomysły na biznes. WIĘCEJ czytaj w czerwcowym wydaniu miesięcznika "Paliwa Płynne". Jeżeli szukasz oferty wyposażenia gastronomicznego dla swojej stacji, znajdziesz ją na organizowanych wyłącznie przez Polską Izbę Paliw Płynnych XXVI Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2019

Stacje paliw są naturalnym spadkobiercą przydrożnych zajazdów. Gastronomia jest więc ich oczywistą ofertą.  Stacyjnicy na bieżąco śledzą i reagują na stale rozwijające i zmieniające się potrzeby konsumentów. Oferta gastronomiczna na tego typu obiektach jest dostosowana do potrzeb i oczekiwań zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych klientów. Podróżni nie zadowolą się już byle czym. Poszukują smacznej, świeżej i urozmaiconej oferty. Rosnąca świadomość jakości produktów oraz zasad prawidłowego i zrównoważonego odżywiania stawia coraz wyższe wymagania w budowaniu oferty gastronomicznej. 

To co nas wyróżnia na konkurencyjnym rynku to wysoka jakość produktów i usług. W odpowiedzi na oczekiwania klientów, Grupa ORLEN na bieżąco wdraża nowe usługi i produkty zarówno w zakresie paliw, jak i sprzedaży poza paliwowej czy jakości obsługi. Konsekwentnie pracujemy także nad innowacyjnymi rozwiązaniami mającymi na celu dalszą poprawę jakości obsługi na swoich obiektach. Wzrost wolumenów sprzedaży w stosunku do ubiegłego roku świadczy o słuszności przyjętych przez nas kierunków – mówi Patrycja Klarecka, Członek Zarządu ds. Sprzedaży Detalicznej PKN Orlen

W tym obszarze warto również zwrócić uwagę na pomoc koncernu w rewitalizacji stacji podpisujących umowę franczyzową. Jak pokazują statystyki systematycznie rośnie ich efektywność. W 2018 r. średnio roczna sprzedaż DOFO Orlenu poprawiła się w 2018 r. o 5,7%. W 2019 r. koncern planuje dalszy rozwój sieci placówek Stop.Cafe 2.0 o ponad 180 nowych punktów ,a także nowe usługi i produkty.

W aranżacji stacyjnych kącików gastronomicznych pomaga oferta wystawców organizowanych w Warszawie przez Polską Izbę Paliw Płynnych Międzynarodowych Targów STACJA PALIW. – Stanowimy zespół specjalistów w wielu dziedzinach – projektantów technologii gastronomicznych, profesjonalnych sprzedawców, którzy są także doradcami produktowymi, ekspertów kulinarnych, monterów i serwisantów. Mamy biznesowe podejście do gastronomii i rozumiemy potrzebę sukcesu, dlatego nie tylko doradzamy, ale też wspieramy, współpracujemy i przede wszystkim budujemy partnerskie relacje. Wskazujemy najlepsze rozwiązania, proponujemy najbardziej niezawodny sprzęt i dbamy o to, żeby zapewnić bezpieczeństwo klientom od momentu pojawienia się pomysłu na działalność do sukcesu w prowadzeniu gastronomii – mówi Stanisław Ulicki ze Stalgast. 

Dzięki nowoczesnej technice i atrakcyjnej konstrukcji sklepowe piece piekarnicze, cukiernicze marki WIESHEU „Made in Germany” są idealnym rozwiązaniem w piekarniach, cukierniach, supermarketach, stacjach benzynowych oraz wszędzie tam gdzie wizualizacja wypieku ma przyciągnąć klientów – mówi z kolei Przemysław Zapotoczny z Wiesheu.  Na stoisku BP Europa SE prezentującym koncept Wild Bean Cafe, warto z kolei zwrócić uwagę nanajnowsze ekspresy kolbowe firmy Primulator. Szeroko prezentowana będzie też oferta dostawcówproduktów spożywczychjak Fanex (sosy) czy Elta (kanapki). Uwagę zwraca też rosnąca oferta firm oferujących zdrową żywność, jak Bio Planet, Mercury, Malczyk (Fresh Sandwich), czy Tłocznia Maurera (napoje).

Wróć