Wiadomości

Nowa funkcja PAYBACK GO


Aplikacja PAYBACK z nową funkcją PAYBACK GO od listopada jest dostępna dla klientów dwóch największych partnerów Programu: sieci stacji paliw BP Polska oraz sklepów wielkopowierzchniowych Kaufland. Dzięki niej każdy uczestnik Programu, który znajdzie się w pobliżu danej stacji lub sklepu, będzie mógł od razu zapoznać z wszystkimi ofertami od danego partnera.

PAYBACK GO to rozwiązanie oparte na geolokalizacji. Podobnie jak w przypadku innych tego typu usług użytkownik musi wyrazić zgodę na udostępnianie swojej lokalizacji. Dzięki temu, jeśli tylko znajdzie się w promieniu 200 m od stacji BP Polska lub Kauflandu, otworzy aplikację i kliknie w logo partnera, uzyska dostęp do przygotowanych dla niego kuponów i treści związanych wyłącznie z wybraną marką.

- Zależy nam, aby zakupy na stacjach BP Polska i w sklepach Kaufland przebiegały szybko i sprawnie, szczególnie teraz – mówi Anna Koksa, Mobile Marketing Specialist z PAYBACK Polska. – Po aktywacji PAYBACK GO wystarczy jedno kliknięcie, aby użytkownicy aplikacji zyskali dostęp do przygotowanych dla nich aktualnych promocji w miejscu, w którym właśnie się znajdują. Dzięki temu oszczędzą nie tylko czas, ale i pieniądze – w postaci punktów do wykorzystania przy okazji kolejnych zakupów.

- PAYBACK GO to kolejne udogodnienie w darmowej aplikacji PAYBACK. Użytkownicy mają w niej oczywiście dostęp do swojej karty, mogą także sprawdzić aktualny stan swoich punktów. Odwiedzając sklepy Partnerów, warto pamiętać również o funkcji tworzenia listy zakupów, ułatwiającej ich zaplanowanie. Coraz większą popularność zyskują także dostępne w aplikacji gry PAYBACK – dodaje Anna Koksa.

Na wprowadzeniu PAYBACK GO obok uczestników Programu skorzystają także Partnerzy. Nowa funkcjonalność ma na celu przede wszystkim wzmacnianie pozytywnych doświadczeń z markami w aplikacji mobilnej oraz zwiększenie aktywności PAYBACK-owiczów.
***
PAYBACK Polska to największy multipartnerski Program Bonusowym w Polsce. Uczestnicy mogą zbierać punkty przy pomocy plastikowych kart i nowoczesnej aplikacji. Nagradza konsumentów, aby czerpali dodatkową radość z zakupów i doświadczeń z różnymi markami. Wspiera partnerów w realizacji celów sprzedażowych, budując trwałe relacje z ich klientami. Dzięki skali działania oraz narzędziom Big i Smart Data skutecznie pomaga firmom wzmacniać ich pozycję na rynku. Pogłębione dane o zwyczajach zakupowych pozwalają na stworzenie spersonalizowanej komunikacji i większe angażowanie klientów.

Wśród partnerów są duże sieci handlowe, firmy usługowe oraz największe platformy e-commerce. Uczestnicy Programu mają do dyspozycji tysiące miejsc sprzedaży w tym 250 sklepów online, w których mogą zbierać punkty i wykorzystywać je na różne sposoby:
• podczas płatności za zakupy – 6,1 mld wykorzystanych w 2019 r.;
• wymieniając na nagrody – już ponad 2 mln rozdanych nagród;
• wymieniając na mile Miles & More;
• przekazując na cele charytatywne.

W samym 2019 r. liczba transakcji, w których uczestnicy Programu zbierali i wykorzystywali punkty PAYBACK, sięgnęła ponad 128 ml, a obnrót nimi przekroczył 13,5 mld zł. PAYBACK towarzyszy konsumentom na całym świecie. W 11 krajach zaufało mu już 83 mln aktywnych użytkowników. W Polsce od 2009 r. Jest częścią międzynarodowej grupy American Express.

Źródło: PAYBACK 

Wróć