Wiadomości

Nowa marka własna PKN ORLEN - proste i wygodne produkty dla konsumentów w drodze


Na początku listopada zadebiutowała na półkach sklepów w sieci PKN ORLEN woda źródlana O!. Jest to pierwszy z produktów private label, które płocki Koncern zaczął produkować pod tą marką. Jest to wdrożenie strategii, zgodnie z którą ORLEN wzmacnia swoją ofertę pozapaliwową.

 Stworzenie przez ORLEN marki O! wspiera rozwój nowego formatu sklepu convenience O! SHOP. Zgodnie z przyjętymi przez firmę założeniami, produkty sprzedawane pod marką O! mają oferować proste i wygodne rozwiązania, dla tych, którzy są w zawsze w drodze. 

 Jaka jest tożsamość nowej marki? Ma to być marka prosta i bezproblemowa, z charakterystycznym zielonym O!, po które łatwo sięgnąć nawet tym, którzy są zawsze w biegu. Marka O! spodoba się przede wszystkim tym, którzy oczekują dobrej jakości, ale też prostych i wygodnych rozwiązań. O! będzie dla tych, którzy chcą mieć komfort dobrego wyboru bez długich poszukiwań, jest marką bliską mobilnemu klientowi.

Koncepcja marki własnej nie tylko realizuje cele strategiczne spółki, ale przede wszystkim ma na celu  zaspokojenie zmieniających się potrzeb klienta oraz wzmocnienie przynależności klienta i identyfikacji z marką ORLEN. Działania te są mocno powiązane ze strategią marketingu jaką przyjął PKN ORLEN na lata 2017-2021 i konsekwentnie realizuje. 

 - Zależy nam, żeby klient wiedział, że podczas podróży zawsze będzie miał po drodze stację ORLEN, na której dostanie nie tylko paliwo, kawę czy hot doga, ale także inne niezbędne produkty. I co ważne, produkty te będzie identyfikował z ORLENEM i mając do wyboru kilka marek danego produktu sięgnie właśnie po tę oznaczoną logiem O! – tłumaczy Rafał Pasieka, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu PKN Orlen.

W kolejnych miesiącach będą sukcesywnie wprowadzane produkty O! należące do wiodących pod względem sprzedaży na stacji kategorii: słodycze, soki oraz inne przekąski.

 Wprowadzaniu kolejnych produktów O! będzie towarzyszył szereg działań promocyjnych, wśród których na pierwszym miejscu będą te realizowane w punktach sprzedaży w sieci ORLEN – dodaje Rafał Pasieka.

Wróć