Auto-Flota

Nowe rozwiązanie dla klientów indywidualnych - Shell SmartPay


Shell wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i proponuje nowe rozwiązanie Shell SmartPay. Od listopada br. kierowcy mogą płacić za paliwo za pośrednictwem aplikacji, bez potrzeby wchodzenia do sklepu. Z tej metody od kilku miesięcy korzystają już klienci biznesowi sieci.

Jak wynika z badań1, klienci nie chcą czekać w kolejkach dłużej niż 5 minut. Tym samym usprawnienie obsługi w sklepach nabiera coraz większego znaczenia i staje się ważnym elementem oferty. Mając to na uwadze, Shell oddaje do użytku nową usługę, dzięki której klienci nie będą musieli czekać w kolejce nawet minuty, ponieważ wszystkie płatności uregulują online.

Płatność na wyciągnięcie ręki

Shell SmartPay to metoda płatności mobilnych umożliwiająca dokonywanie bezpiecznych i bezgotówkowych opłat za zatankowane paliwo. Aby móc z niej korzystać, wystarczy być uczestnikiem programu lojalnościowego Shell ClubSmart, posiadać aktualną wersję aplikacji na swoim smartfonie i podpiąć usługę Shell SmartPay.

Zdajemy sobie sprawę, że dla naszych klientów czas to pieniądz. Obecnie prawie każdy z nas posiada telefon komórkowy, który stał się swego rodzaju naszym prywatnym asystentem w załatwianiu codziennych spraw. Dlaczego więc nie wykorzystać go do płacenia za paliwo? Wcześniej z tego rozwiązania korzystali już nasi klienci biznesowi, teraz dołączają do nich klienci indywidualni, którzy mogą cieszyć się jeszcze sprawniejszymi wizytami na wybranych stacjach własnych Shell – mówi Monika Kielak-Łokietek, dyrektorka sieci stacji paliw i rozwoju mobilności, członkini zarządu Shell Polska.

Z mobilnych płatności można korzystać już na prawie 400 stacjach Shell w całej Polsce. Na podstawie lokalizacji urządzenia Shell SmartPay automatycznie rozpozna, czy na danej stacji usługa jest dostępna.

Bezgotówkowo i bezpiecznie

Shell SmartPay to swobodny sposób płatności, do której portfel jest już niepotrzebny. To również sposób bezpieczny. Opłata za paliwo możliwa jest za pomocą bezpiecznych płatności Google Pay, Apple Pay, PayPal lub za pomocą własnej karty płatniczej. Co więcej, transakcje zabezpieczone są numerem PIN, utworzonym przez klienta przy pierwszych zakupach, lub dwustopniową weryfikacją w przypadku płatności kartą.

Cała historia tankowania jest widoczna w aplikacji wraz z paragonem lub fakturą, a dodatkowo klient natychmiast otrzymuje e-maila z potwierdzeniem transakcji.

Witaj w klubie i zdobywaj nagrody

Usługa Shell SmartPay jest zintegrowana z aplikacją Shell ClubSmart, dzięki czemu uczestnicy zbierają punkty Shell ClubSmart podczas mobilnych zakupów. Punkty można w łatwy sposób wymienić na atrakcyjne nagrody, na przykład unikatowe modele BMW dostępne w ramach akcji promocyjnej do końca tego roku. Dzięki aplikacji klienci mogą także wyszukać stacje Shell w najbliższym sąsiedztwie lub otrzymywać oferty zakupowe przygotowane specjalnie dla nich.

Więcej informacji o Shell SmartPay dla klientów indywidulanych można znaleźć na stronie: Program Shell ClubSmart

1 Badanie firmy doradczej Bain&Company „NPS Prism”, lipiec 2022 r.

Źródło: Shell

Wróć