Wiadomości
Nowy PYSIO z Agros-Nova
Do oferty popularnej dziecięcej marki PYSIO (Agros-Nova) po raz pierwszy dołączają produkty nieprzecierowe - orzeźwiające napoje owocowe, o lekkiej konsystencji, które doskonale zaspokoją pragnienie młodych konsumentów, w trzech smakach:
- jabłko-kiwi,
- brzoskwinia-nektarynka z limonką,
- truskawka-jabłko z limonką.
Nowa napojowa linia PYSIA dostępna jest wyłącznie w szklanej butelce 300 ml. Uwagę dzieci z pewnością przyciągną żywe kolory nowych napojów (czerwony, żółty, zielony) i zmieniona, bardziej wesoła i dynamiczna etykieta z uskrzydlonym Pysiem.
Rekomendowana cena detaliczna: 1,49 zł
Dodatkowo linia lubianych przez maluchów produktów przecierowych Pysia wzbogaciła się o kolejny smak: banan – jabłko – brzoskwinia. Jest to jedna z najczęściej wybieranych kompozycji smakowych wśród soków i napojów przecierowych dla dzieci. Nowy wariant dostępny jest w
butelce 900 ml.
Rekomendowana cena detaliczna: 2,99 zł
Marka PYSIO, obecna na rynku od 2001 r., jest wiceliderem rynku soków, nektarów
i napojów niegazowanych dla dzieci. Aktualnie w ofercie marki znajduje się 17 produktów – soków i napojów. Pysio to nie tylko zdrowe i smaczne soki. To również postać sympatycznego smoka o tym samym imieniu, nierozłącznie związana z marką. Pysio występuje na etykietach i materiałach promocyjnych. Jest również głównym bohaterem reklam telewizyjnych marki oraz animuje bezpieczne gry i zabawy dla dzieci w serwisie internetowym www.pysio.pl .
Marka PYSIO jest własnością firmy Agros-Nova, wiodącego producenta żywności w Polsce, największego przetwórcy owoców i warzyw. Do grupy biznesowej Agros-Nova, oprócz Pysia, należą też inne znane marki: ŁOWICZ, FORTUNA (KAROTKA), GARDEN, TARCZYN, DRWITT, KRAKUS, KOTLIN, WŁOCŁAWEK. Agros-Nova ma na swoim koncie wiele nagród i wyróżnień, m. in. prestiżowy tytuł Lidera Rynku Spożywczego 2010 r., przyznany przez redakcje Portalu Spożywczego
i Rynku Spożywczego. W styczniu br. Agros-Nova znalazła się w gronie laureatów rankingu „Filary Gospodarki” Pulsu Biznesu.