Wiadomości

PGNiG otwiera BOK w centrum handlowym i dopłaca 500 zł do pieca gazowego


PGNiG otworzyło w Galerii Krakowskiej pierwsze w Polsce Biuro Obsługi Klienta BOK Premium. Większość spraw związanych z gazem ziemnym w domu lub w firmie mogą w nim załatwić nie tylko mieszkańcy Krakowa i Małopolski, ale również wszyscy będący pod Wawelem tylko przejazdem.

Tworzenie punktów obsługi klientów w centrach miast, utrzymywanie atrakcyjnych cen błękitnego paliwa i dopłata w wysokości do 500 zł na instalację pieca gazowego mają sprawiać, że czysta energia będzie w Polsce zyskiwać na popularności.

Łatwiejszy kontakt z PGNiG ma pomóc klientom firmy w dostępie do informacji o warunkach podłączenia do sieci gazowej, taryfach, promocjach, a w przyszłości również o kolejnych oferowanych produktach . Ma też uprościć przekazywanie danych o stanie licznika, rozmowę o szczegółach wyliczeń na fakturach i założenie elektronicznego dostępu do e-boka lub eko-faktur.

Zainteresowanie Polaków przechodzeniem na gaz ziemny ma zwiększyć rozpoczęta w maju br. promocja „Czyste źródło korzyści”. Oferowane w niej nagrody pieniężne za zamianę pieca węglowego na gazowy wynoszą od 300 do 500 zł w zależności od wysokości zużycia gazu. Promocja potrwa do końca tego roku.

Źródło: PGNIG

Więcej w kolejnym numerze miesięcznika "Paliwa Płynne"

(op.pb)

Wróć