Wiadomości

Pierwsze stacje LOTOS Optima w Warszawie

Dokładne lokalizacje to ul. Pułkowa na wysokości ul. Wóycickiego oraz na wysokości ul. Farysa, a także ul. Wybrzeże Gdyńskie w pobliżu Centrum Olimpijskiego PKOl.

 Do końca 2011 roku LOTOS Paliwa zamierza uruchomić ok. 50 obiektów pod marką LOTOS Optima.

 – Nowe stacje LOTOS Optima to doskonała okazja do zatankowania najwyżej jakości paliw LOTOS w optymalnej cenie – wyjaśnia Maciej Szozda, wiceprezes i dyrektor ds. handlu Grupy LOTOS S.A. – O najwyższej jakości tych paliw świadczy fakt, że gdańska rafineria, to jeden z najnowocześniejszych zakładów tego typu w Unii Europejskiej.

Stacje, które jako pierwsze zostały włączone do sieci LOTOS Optima posiadają w ofercie olej napędowy i benzynę bezołowiową 95. Placówki oferują miejsca parkingowe dla pojazdów osobowych. Obiekty wyposażone są ponadto w sklepy o powierzchni ok. 30 m2, w których można kupić podstawowe produkty z oferty stacji paliw LOTOS, m.in. bardzo dobrej jakości kawę, hot-dogi, słodycze, napoje, itd. Lista asortymentowa zapewnia dostępność czołowych, znanych klientom marek produktów.

Swój nowy brand LOTOS Paliwa po raz pierwszy zaprezentowała podczas tegorocznych XVIII Międzynarodowych Targów Stacja Paliw. – W ciągu trzech dni nasze stoisko, na którym prezentowaliśmy ofertę LOTOS Optima odwiedziła rekordowa liczba osób – informuje  Paweł Lisowski, prezes LOTOS Paliwa – Intensywnie pracujemy nad rozwojem sieci stacji własnych oraz prowadzimy rozmowy z potencjalnymi partnerami w ramach systemu franczyzowego.  

LOTOS Optima, to szansa na rozwój biznesu dla właścicieli stacji, okazja na nawiązanie partnerskiej współpracy z renomowanym i pewnym dostawcą paliw, jakim jest LOTOS. Obiekty LOTOS Optima będą w każdym aspekcie „zoptymalizowane”, co znajdzie odzwierciedlenie w ściśle zdefiniowanej ofercie paliwowej i pozapaliwowej.

Na stacjach LOTOS Optima z założenia nie będą sprzedawane paliwa Dynamic. Nie planuje się także wprowadzenia takich narzędzi jak program lojalnościowy Navigator. Dostępne będą natomiast podstawowe usługi związane z podróżowaniem – akceptowane będą karty flotowe LOTOS Biznes oraz pozostałe karty płatnicze. Optymalizacja oferty pozwoli na ograniczenie kosztów i tym samym stworzenie atrakcyjniejszych warunków cenowych dla tych klientów, którzy koncentrują się na ekonomice podróżowania, nie są natomiast zainteresowani dodatkowymi benefitami świadczonymi przez sieć premium.

 Priorytetem w obszarze sprzedaży detalicznej LOTOSU jest uzyskanie 10-proc. udziału w rynku detalicznym, co zapisano w strategii na lata 2011-2015. Jednym z podejmowanych działań, które ma za zadanie wesprzeć ten proces jest uzupełnienie cieszącej się dużym powodzeniem klientów sieci premium o segment ekonomiczny.

 

 Szczegółowe informacje na temat oferty stacji LOTOS Optima znajdują się na stronie www.lotosoptima.pl    

Wróć