Strefa przedsiębiorcy

Podwójny SUBWAY w Tarnowie


SUBWAY widzi w Polsce duży potencjał rozwoju swojej sieci nie tylko w największych aglomeracjach. Dowodzą tego nowe lokalizacje amerykańskiego potentata segmentu tzw. restauracji szybkiej obsługi. Marka, niemal jednocześnie, uruchomiła właśnie dwa nowe lokale w Tarnowie.

Pierwszy z nich mieści się w galerii Gemini Park Tarnów, największym w mieście centrum handlowym. Zajmuje powierzchnię 40 metrów kwadratowych i jest zlokalizowany w obrębie tzw. food court, grupującej również inne lokale gastronomiczne, kawiarnie i cukiernie. To już siódmy punkt należący do przedsiębiorcy Dariusza Wilgosza, który ma restauracje z logo SUBWAY m.in. w Rzeszowie, Zakopanem i Stalowej Woli.

- Nasz koncept biznesowy polega na franczyzie. W skali globalnej aż ok. 80 procent franczyzobiorców SUBWAY to tzw. Multi Unit Owners - przedsiębiorcy posiadający więcej niż jedną restaurację. Ten trend wyraźny jest również w Polsce, dlatego bardzo się cieszymy, że nasi Partnerzy widzą właśnie we współpracy z siecią SUBWAY potencjał własnego wzrostu i rozwoju. Oczywiście jesteśmy również otwarci na nowych przedsiębiorców - informuje Michał Piasecki, regionalny Agent ds. rozwoju SUBWAY w południowo-wschodniej Polsce.

Właśnie drugą z tarnowskich restauracji SUBWAY otworzyli, rozpoczynający współpracę z marką, bracia Mateusz i Michał Dyngosz. Lokal, o powierzchni 90 metrów kwadratowych mieści się na parterze jednej z kamienic przy ul. Krakowskiej – głównej ulicy Tarnowa.

Oba punkty wykończone są w aranżacji tzw. Metropolitan Decor. Marka sukcesywnie wprowadza ten projekt wystroju lokali już od dwóch lat. Dominują tu wysokiej jakości materiały ceramicznymi doświetlane dekoracyjnymi, bursztynowymi lampami. Całość jest utrzymana w ciepłych pastelowych barwach Charakterystyczne nowe wzornictwo wnętrza ma nadać restauracjom SUBWAY przyjaznego i bardziej ekskluzywnego charakteru.

- Jednoczesne uruchomienie dwóch restauracji w Tarnowie dowodzi po prostu potrzeb rynku. Dziś poziom świadomości konsumenckiej, kultura właściwego odżywiania, waga, jaką przywiązujemy do świeżości produktów, jest taka sama u mieszkańców Gdańska czy Warszawy jak i innych znacznie mniejszych ośrodków. To potencjał, który będziemy starali się zagospodarować. Dlatego planujemy uruchamianie naszych punktów w kolejnych miastach i miejscowościach Lubelszczyzny, Małopolski, Podkarpacia i woj. świętokrzyskiego - dodaje Piasecki.

SUBWAY to powstała w Stanach Zjednoczonych, obecnie największa na świecie pod względem liczby lokali, sieć tzw. restauracji szybkiej obsługi. Globalnie posiada dziś ponad 44 800 t punktów w 112 państwach. W Polsce SUBWAY liczy obecnie 120 restauracji. Intensywnie rozwija również segment restauracji przydrodrożnych - przy stacjach paliw - głównie w partnerstwie ze spółką LOTOS Paliwa.

WIĘCEJ czytaj w październikowym wydaniu miesięcznika "Paliwa Płynne" 
Z pełną ofertą franczyzy gastronomicznej SUBWAY i paliwowej Grupy LOTOS możesz zapoznać się, odwiedzając Międzynarodowe Targi STACJA PALIW - ich najbliższa edycja to 17-19 maja 2017 r., EXPO XXI, Warszawa - ZAPRASZAMY!

Wróć