Wiadomości

Profesjonalna obsługa klienta na stacji paliw


Odpowiednie podejście do klienta jest bardzo istotnym  elementem sprzedaży na stacji paliw. Zdaniem niektórych najważniejszym. Dlaczego? To od pracownika obsługi w dużym stopniu zależy, jak klient będzie postrzegał firmę  oraz czy zawita na stację kolejny raz. 

Z myślą o podnoszeniu jakości obsługi klienta i budowania pozytywnych relacji z nim Polska Izba Paliw Płynnych przygotowała szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta na stacji paliw”, które poprowadzi trener i psycholog biznesu Wacław Kisiel-Dorohinicki. Składa się ono z dwóch integralnych części, skupionych na budowaniu  kompetencji interpersonalnych związanych z wzmocnieniem postawy pro-klienckiej i wykorzystania tych doświadczeń w kontakcie z klientem. Szkolenie skoncentrowane jest na podkreśleniu znaczenia działań profesjonalnych, opartych o spójne i transparentne standardy pracy. Podjęty zostaje również temat związany z typologią klienta i charakterystyką prezentowanych postaw.

Więcej: Profesjonalna obsługa Klienta na stacji paliw. Jak pozyskać stałego Klienta? – szkolenie

(opr.pb)

Wróć