Strefa przedsiębiorcy

Punkty i nagrody Mastercard Priceless Specials od teraz również za zakupy na stacjach paliw Circle K

Mastercard poszerza grono detalistów uczestniczących w Priceless Specials. W ostatnim czasie decyzję o dołączeniu do tego programu lojalnościowego podjęły kolejne renomowane marki handlowe. Od 1 grudnia za zakupy opłacane uczestniczącymi w programie kartami Mastercard będzie można otrzymywać punkty i nagrody na stacjach paliw Circle K (do niedawna Statoil). Ponadto do programu Priceless Specials dołączyły w ostatnich tygodniach również sklepy Tchibo (w tym tchibo.pl), salony prasowe Kolporter oraz restauracje Telepizza.

 

Dzięki systematycznemu rozwojowi programu, obecnie oferta partnerów obejmuje już ponad 70 detalistów z 19 kategorii zakupowych. Co ważne, w programie naliczane są też punkty za wszystkie transakcje za usługi gastronomiczne, transportowe oraz turystyczne opłacone na terenie Polski zarejestrowaną w programie kartą Mastercard. Dzięki temu każdy aktywny uczestnik programu jest w stanie zebrać pokaźną liczbę punktów i w krótkim czasie odebrać wybraną nagrodę.

 

Circle K Polska prowadzi sieć ponad 350 stacji paliw na terenie całej Polski. Firma jest w trakcie rebrandingu zmierzającego do zamiany marki Statoil na Circle K, pozostawiając jednak wszystkie stacje w tych samych lokalizacjach. Circle K dostarcza podróżującym wysokiej jakości paliwo i zróżnicowaną ofertę gastronomiczną.

 

Tchibo jest producentem kawy o 60-letniej tradycji. W Polsce firma łączy profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych produktów, oferowanych w ponad 60 sklepach Tchibo oraz w e-sklepie Tchibo.pl.Z kolei Kolporter ma sieć około 900 saloników prasowych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Są to samoobsługowe punkty handlowe, oferujące m.in. prasę, książki, karty prepaidowe, a także słodycze, kosmetyki, zabawki oraz możliwość opłacania rachunków czy doładowania liczników energetycznych. Telepizza zaś to międzynarodowa sieć pizzerii, dostarczająca pizze z dowozem w niemal 70 miastach w całej Polsce.

 

Priceless Specials obejmuje teraz swoim zasięgiem wszystkie najważniejsze kategorie zakupowe. Niezależnie więc od tego, co konsument chce w danej chwili kupić, czy są to zakupy spożywcze, paliwo, zabawki czy odzież, program daje mu możliwość szybkiego zdobywania punktów i ich wymiany na atrakcyjne nagrody z katalogu. Cieszymy się, że kolejne duże i renomowane sieci detaliczne, w tym stacje paliw Circle K, zaufały nam i dołączyły do programu, dzięki czemu wspólnie będziemy w stanie dostarczać jeszcze większą wartość dla naszych klientów” – mówi Grzegorz Suszko, dyrektor ds. CRM i programów partnerskich w polskim oddziale Mastercard Europe.

 

Firma wspomina również o dwóch nowych promocjach. Z okazji Black Friday, w dniach 20-26 listopada 2017 r., wszystkie nagrody z katalogu Mastercard Priceless Specials, w tym wiele voucherów do partnerów, zostało przecenionych o 50%. Z kolei z okazji Świąt Bożego Narodzenia, uczestnicy programu, którzy w terminie od 27 listopada do 31 grudnia 2017 r. wymienią punkty na dowolną nagrodę z katalogu, otrzymają 500 dodatkowych punktów na swoje konto. Ponadto katalog zostanie rozbudowany o nagrody tak, aby z powodzeniem mogły służyć jako świąteczny prezent.

 

Korzyści dla konsumentów, detalistów i banków

 

Priceless Specials jest adresowany do posiadaczy kart Mastercard i Maestro wydanych w Polsce przez uczestniczące w programie banki. Użytkownik programu nie musi nosić w portfelu osobnych kart lojalnościowych do poszczególnych detalistów – wystarczy, że ma przy sobie kartę płatniczą, którą zazwyczaj płaci za zakupy. Cechą wyróżniającą program są oferty specjalne dopasowane do zwyczajów zakupowych konkretnego konsumenta. Program wyróżnia również szybka gratyfikacja, np. przy wybranych ofertach za zakupy o wartości 300 PLN można otrzymać bilety do kina o wartości 100 PLN. Mastercard Priceless Specials został doceniony przez specjalistów z branży podczas gali Loyalty Awards, otrzymując główną nagrodę w kategorii „Najlepsze działania lojalnościowe w usługach dla konsumentów”.

 

W programie uczestniczy już 12 banków, które dzięki temu mogą wyróżnić się na tle rynku i zacieśniać relację z klientami. Mastercard Priceless Specials zachęca ich do częstego używania kart płatniczych banku-wydawcy, dzięki czemu może on budować przywiązanie do swojej marki, a co ważniejsze, lepiej poznać potrzeby swoich klientów i dopasować ofertę do ich indywidualnych oczekiwań. Jednocześnie zaangażowanie finansowe i organizacyjne banku jest o wiele mniejsze niż w przypadku własnego programu, ponieważ Priceless Specials tworzy ekosystem, w ramach którego wszyscy partnerzy wnoszą wartość dodaną, odnosząc jednocześnie korzyści.

Wróć