Strefa przedsiębiorcy
Shell LubeMatch w nowej odsłonie
Shell, wiodący globalny dostawca środków smarnych do samochodów osobowych, ciężarowych, motocykli i maszyn przemysłowych, udostępnił ulepszoną wersję internetowego narzędzia doboru oleju Shell LubeMatch. Wyszukiwarka zyskała nowe funkcje, stała się prostsza w obsłudze i jest przystosowana do urządzeń mobilnych.
Wprowadzenie nowych i udoskonalenie dotychczasowych funkcji Shell LubeMatch jest efektem bliskiej współpracy z naszymi klientami. Użytkownicy zyskali innowacyjne narzędzie, które skraca do minimum czas poświęcony na dobór odpowiedniego oleju do danej maszyny, samochodu czy motocykla oraz pomaga podejmować decyzje związane z zakupem środków smarnych.
Łukasz Radzymiński, Dyrektor Sprzedaży w dziale olejowym Shell Polska.
Więcej funkcjonalności
Jak wynika z badania ,,Drogowa dżungla, czyli Polak za kierownicą” przeprowadzonego na zlecenie Shell, aż 55% kierowców samodzielnie wybiera olej do swojego samochodu. Aby podjąć decyzję związaną z zakupem danego środka smarnego nie trzeba być ekspertem. Teraz wystarczy wejść na stronę www.shell.pl/lubematch, wybrać typ pojazdu, wpisać producenta oraz model samochodu, a narzędzie podpowie, jaki olej jest odpowiedni.
Źródło: Shell