Wiadomości

Świątecznie na nośnikach Cityboard Media

W przedświątecznych kampaniach outdoorowych eksponowanych na nośnikach Cityboard Media zobaczyć można głównie reklamy wizerunkowe i produktowe. Oprócz typowo świątecznych motywów pojawiają się przykłady niestandardowego podejścia do gwiazdkowych tematów.

 Reklama wizerunkowa

Reklamy wizerunkowe są realizowane głównie przez galerie handlowe. Na plakatach królują pięknie zapakowane prezenty, a uśmiechnięte twarze zapraszają na komfortowe świąteczne zakupy. Wszystkie te plakaty cechuje duża estetyka, a wrażenie rodzinnych i wesołych świąt uzyskano przedstawiając tradycyjne motywy w nowoczesnej aranżacji graficznej.
Na nośnikach Cityboard Media pojawiły się również niestandardowe projekty świątecznych reklam. Na szczególną uwagę zasługuje plakat łódzkiej Manufaktury informujący o konkursie SMS-owym. Centrum Handlowe Warszawa Wileńska prezentuje się jako lokomotywa handlu pod hasłem „Kolej na prezenty”.
Galerie zwracają uwagę nie tylko kreatywnymi reklamami, ale także promocjami, które mają przyciągnąć zainteresowanych - i tak np. plakat reklamujący Galerię Panorama informuje „Rozdajemy sanki!”.

 Reklama produktowa

Produkty z pozoru nie związane z tematem świąt również przedstawiono w kontekście prezentów. Twórcy reklamy sklepu GO Sport, wychodząc z założenia, że prostota jest najlepszym rozwiązaniem, wykorzystali motyw czerwonej wstążki i gwiazdek, które dodatkowo wyeksponowano na piłce. Tropem świątecznych zakupów poszedł także Play, który zaprezentował swojej grupie docelowej alternatywny sposób kupowania prezentów. Świąteczna aura objęła także reklamy  produktów spożywczych. Jednym z tego typu plakatów jest reklama Polskiego Cukru, w której z powodzeniem nawiązano do tradycji pieczenia pierniczków na choinkę.
Podczas Świąt Bożego Narodzenia outdoor jest medium towarzyszącym konsumentowi, gdy szuka on prezentów dla najbliższych oraz wyjeżdża, aby odwiedzić rodzinę czy spędzić ten wyjątkowy czas w górach. W tym okresie szczególnie polecamy naszym klientom powierzchnie reklamowe zlokalizowane w okolicach centrów handlowych czy hipermarketów oraz przy drogach wylotowych z miast. Nie bez znaczenia jest również wielkość nośników: dobrze oświetlone, duże ekspozycje reklamowe są widoczne zarówno z okna szybko jadącego samochodu, jak i z okien przesuwających się zakorkowanymi ulicami autobusów – komentuje Marta Bryła, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.

###

 Cityboard Media działa na polskim rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje pozycję lidera i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków reklamy ze środowiskiem naukowym. Firma wielokrotnie doceniana i nagradzana przez klientów i środowisko branżowe. Laureatka pierwszych miejsc w rankingach magazynów MiMP, 4biz, Impact, m. in. czterokrotnie zajęła I miejsce w ogólnej ocenie Klientów w corocznym rankingu biur reklamy outdoorowej opracowywanym przez magazyn Media&Marketing Polska. Dwukrotnie zdobyła nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku 2008 i 2002. Nagrodzona statuetką Business Superbrand w 2008r. Wprowadza na polski rynek outdoorowy proekologiczne innowacje dbając o rozwój firmy i branży w tym kierunku.

Wróć