Wiadomości
Świątecznie na nośnikach Cityboard Media
W przedświątecznych kampaniach outdoorowych eksponowanych na nośnikach Cityboard Media zobaczyć można głównie reklamy wizerunkowe i produktowe. Oprócz typowo świątecznych motywów pojawiają się przykłady niestandardowego podejścia do gwiazdkowych tematów.
Reklama wizerunkowa
Reklamy wizerunkowe są realizowane głównie przez galerie handlowe. Na plakatach królują pięknie zapakowane prezenty, a uśmiechnięte twarze zapraszają na komfortowe świąteczne zakupy. Wszystkie te plakaty cechuje duża estetyka, a wrażenie rodzinnych i wesołych świąt uzyskano przedstawiając tradycyjne motywy w nowoczesnej aranżacji graficznej.
Na nośnikach Cityboard Media pojawiły się również niestandardowe projekty świątecznych reklam. Na szczególną uwagę zasługuje plakat łódzkiej Manufaktury informujący o konkursie SMS-owym. Centrum Handlowe Warszawa Wileńska prezentuje się jako lokomotywa handlu pod hasłem „Kolej na prezenty”.
Galerie zwracają uwagę nie tylko kreatywnymi reklamami, ale także promocjami, które mają przyciągnąć zainteresowanych - i tak np. plakat reklamujący Galerię Panorama informuje „Rozdajemy sanki!”.
Reklama produktowa
Produkty z pozoru nie związane z tematem świąt również przedstawiono w kontekście prezentów. Twórcy reklamy sklepu GO Sport, wychodząc z założenia, że prostota jest najlepszym rozwiązaniem, wykorzystali motyw czerwonej wstążki i gwiazdek, które dodatkowo wyeksponowano na piłce. Tropem świątecznych zakupów poszedł także Play, który zaprezentował swojej grupie docelowej alternatywny sposób kupowania prezentów. Świąteczna aura objęła także reklamy produktów spożywczych. Jednym z tego typu plakatów jest reklama Polskiego Cukru, w której z powodzeniem nawiązano do tradycji pieczenia pierniczków na choinkę.
– Podczas Świąt Bożego Narodzenia outdoor jest medium towarzyszącym konsumentowi, gdy szuka on prezentów dla najbliższych oraz wyjeżdża, aby odwiedzić rodzinę czy spędzić ten wyjątkowy czas w górach. W tym okresie szczególnie polecamy naszym klientom powierzchnie reklamowe zlokalizowane w okolicach centrów handlowych czy hipermarketów oraz przy drogach wylotowych z miast. Nie bez znaczenia jest również wielkość nośników: dobrze oświetlone, duże ekspozycje reklamowe są widoczne zarówno z okna szybko jadącego samochodu, jak i z okien przesuwających się zakorkowanymi ulicami autobusów – komentuje Marta Bryła, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.
###
Cityboard Media działa na polskim rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje pozycję lidera i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków reklamy ze środowiskiem naukowym. Firma wielokrotnie doceniana i nagradzana przez klientów i środowisko branżowe. Laureatka pierwszych miejsc w rankingach magazynów MiMP, 4biz, Impact, m. in. czterokrotnie zajęła I miejsce w ogólnej ocenie Klientów w corocznym rankingu biur reklamy outdoorowej opracowywanym przez magazyn Media&Marketing Polska. Dwukrotnie zdobyła nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku 2008 i 2002. Nagrodzona statuetką Business Superbrand w 2008r. Wprowadza na polski rynek outdoorowy proekologiczne innowacje dbając o rozwój firmy i branży w tym kierunku.