Strefa przedsiębiorcy

W Europie rośnie zainteresowanie marką AVIA

14 państw europejskich należy do AVIA International. Wkrótce do Stowarzyszenia przystąpią nowe kraje, także spoza naszego kontynentu – mówi Mario Tonini, Dyrektor Zarządzający AVIA International.

Przedstawiciel AVA International – Mario Tonini gościł w Polsce w dniach 16-17 stycznia br. na spotkaniu z zespołem AVIA Polska. Dyrektor Zarządzający Stowarzyszenia poznał m.in. szczegóły prac i planów rozwoju marki AVIA w Polsce w 2019 r. W rozmowie z przedstawicielami spółki UNIMOT, która odpowiada za rozbudowę sieci stacji AVIA w naszym kraju, Mario Tonini przybliżył sukcesy oraz planowane działania AVIA International na obecnych i nowych rynkach.

– Rok 2018 był dla naszego Stowarzyszenia bardzo pomyślny – mówi Mario Tonini. – Przede wszystkim nastąpił duży rozwój sieci AVIA wśród obecnych partnerów. Według wstępnych szacunków, na koniec 2018 r. sieć AVIA liczyła 3120 stacji, czyli przyrost w stosunku do poprzedniego roku wyniósł ok. 50 stacji.

Zdaniem Dyrektora Zarządzającego Stowarzyszenia, bieżący rok także zapowiada się obiecująco.

Mamy coraz więcej zapytań o warunki przystąpienia, kilka aplikacji czeka już tylko na decyzję. W najbliższym czasie marka AVIA pojawi się w kolejnych dwóch krajach: na Ukrainie i w Meksyku. Spodziewamy się, że w 2019 r. pod brandem AVIA zostanie uruchomionych ok. 60 stacji paliw.

Obecnie sieć AVIA skupia łącznie 3120 stacji, co daje jej 7. miejsce wśród największych operatorów stacji paliw w Europie.

Źródło: Unimot (op.pb)

Wróć