Wiadomości

Zmiany w zarządzie PAYBACK Polska


Z dniem 9 lipca 2018 roku stanowisko Managing Director w PAYBACK Polska objął Marcin Pilarski, który w lutym br. dołączył do grona członków zarządu firmy, gdzie początkowo odpowiadał za kwestie handlowe. Marcin Pilarski zastąpił Michała Pieprznego, który zdecydował się odejść z PAYBACK po 7 latach pracy.

– Chciałbym bardzo podziękować Michałowi za jego ogromny wkład w rozwój Programu PAYBACK w Polsce. Dzięki jego wiedzy i doświadczeniu w zakresie angażowania oraz aktywizacji konsumentów udało nam się utrzymać mocną pozycję na polskim rynku i systematycznie powiększać grono kluczowych partnerów o takie firmy jak Kaufland, Amazon czy CUK Ubezpieczenia – mówi Bernhard Brugger, Executive Vice President Global Loyalty Coalition w PAYBACK. – Powierzając zarządzanie firmą w Polsce Marcinowi, jestem głęboko przekonany, że pozytywny trend rozwoju Programu PAYBACK będzie kontynuowany – dodaje Bernhard Brugger.

W ostatnim czasie Program PAYBACK złapał wiatr w żagle. Przed nami pojawiły się też kolejne, bardzo interesujące perspektywy na dalszą ekspansję w Polsce. Poza oczywistym skupieniem się na wzmacnianiu atrakcyjności oferty programowej dla uczestników, dużo uwagi poświęcamy na intensywny rozwój ścisłej współpracy pomiędzy kluczowymi partnerami PAYBACK, m.in. poprzez wzbogacanie propozycji multi- i cross-partnerskich promocji oraz komunikację omnikanałową. Takie działania bardzo mocno wspierają angażowanie klientów i wzmacniają bezpośrednie relacje z wieloma partnerami jednocześnie, co jest główną siłą naszego Programu – mówi Marcin Pilarski.

Marcin Pilarski był poprzednio związany z firmą Travelport [NYSE: TVPT], w której przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję Wiceprezesa ds. Globalnego Produktu i Marketingu w linii biznesowej Agency Commerce, a wcześniej był dyrektorem zarządzającym na Europę Wschodnią i odpowiadał za działania w 25 krajach, m.in. Rosji i Polsce.

PAYBACK Polska

PAYBACK to największa w Polsce multipartnerska platforma ułatwiająca angażowanie klientów. Umożliwia dostęp do bazy blisko 8 milionów aktywnych użytkowników zbierających punkty u wielu różnych partnerów.

PAYBACK realizuje cele biznesowe partnerów, wykorzystując pogłębione dane konsumenckie pochodzące z wielu źródeł oraz nowoczesne narzędzia analityczne i marketingowe do przygotowania spersonalizowanych ofert i precyzyjnie targetowanej komunikacji.

Uczestnicy programu PAYBACK mogą zbierać punkty podczas zakupów w wielu popularnych sklepach sprzedaży tradycyjnej oraz online. Dzięki specjalnym promocjom, ofertom oraz kuponom (również elektronicznym) posiadacze kart PAYBACK mogą szybko i łatwo zwiększyć stan konta punktowego. Zebrane punkty PAYBACK można wymienić na atrakcyjne nagrody, mile Miles & More, bony zakupowe do zrealizowania u wybranych partnerów lub przekazać je na program dożywiania dzieci Pajacyk.

Program PAYBACK jest częścią międzynarodowej grupy American Express.

Źródło: PAYBACK

Wróć