Najbliższe szkolenia

Profesjonalna obsługa z elementami merchandisingu

Szkolenie skoncentrowane na podkreśleniu znacznie działań w zakresie profesjonalnej obsługi klienta na stacji paliw. W trakcie szkolenia podejmowane są tematy związane z budowaniem satysfakcji klienta i wpływem na jego pozytywne postrzeganie danego punktu. Ważnym elementem programu jest koncentracja na świadomości znaczenia zarządzania przestrzenią sprzedażową stacji i mądrego wykorzystywania posiadanego potencjału w zakresie przestrzeni sprzedażowej oraz oferowanego asortymentu, który oferowany jest klientom stacji paliw.

Zakres tematyczny szkolenia:

  • Rola profesjonalnej obsługi klienta i wysokich standardów pracy. Co nas może wyróżniać na tle konkurencji?
  • Różni klienci, różne relacje. Typy klientów i ich wzory zachowań zakupowych.
  • Sztuka zarządzania powierzchnią sklepu. Regały maja znaczenie. Czynniki przyciągające uwagę.
  • Kolor i jego wpływ na proces decyzji. Kolory a płeć. Produkt i jego „kod koloru”.
  • Witryna na stacji paliw – jej funkcje i potencjał.

 

 

Wróć