Auto i Myjnia

Banieczka zdobywa rynek


Brak czasu staje się dzisiaj największym wyzwaniem w wielu dziedzinach naszego życia. Dotyka to także kierowców, którzy szukają zaspokojenia potrzeby mycia i czyszczenia auta. „Nasi klienci – jak mówi Ireneusz Kazimierczyk, Prezes Zarządu Banieczka S.A.- cenią sobie możliwość swobodnego wyboru umycia swojego auta na Banieczkach. Nie muszą tracić czasu na umówienie się na mycie, zostawienie auta lub czekanie na jego wyczyszczenie, a do tego są w stanie dużo taniej umyć samochód w porównaniu z myjniami tunelowymi lub portalowymi. Budżet 8 – 10 PLN wystarczy na skuteczne umycie samochodu vs 29 PLN i więcej w innych myjniach ręcznych czy tunelowych.”

Myjnie ręczne mogą być wygodne, ale często tracą na korzyść myjni samoobsługowych, gdy chodzi o elastyczność, koszty i ekologię. Z Banieczki klienci mogą korzystać o każdej porze, przeznaczając na tą czynność określony czas, którym dysponują. Mają też pełną kontrolę nad procesem. Wybierając odpowiedni program mycia mogą skupić się na obszarach wymagających szczególnej uwagi. To pozwala na bardziej precyzyjne i zużywające mniej zasobów mycie, co jest szczególnie doceniane przez świadomych miłośników czystych samochodów. Ta kontrola może być trudna do uzyskania w przypadku myjni automatycznych, gdzie proces jest zautomatyzowany, a w myjniach ręcznych zależy od umiejętności pracowników. Dodatkowo kierowca myjąc swój samochód dokładnie widzi wszystkie niedoskonałości karoserii lub nawet jej uszkodzenia. Jest to dla wielu klientów bardzo istotne, mogą oceniać stan swojego samochodu na bieżąco.

Kolejnym niekwestionowanym atutem myjni samoobsługowych Banieczka jest ich prostota obsługi. W krótkim czasie Banieczka zrewolucjonizowała branżę wprowadzając pierwszą na rynku myjni samoobsługowych w pełni funkcjonalną aplikację mobilną. Ta nowoczesna platforma stanowi nie tylko kontakt z klientem, ale także zapewnia łatwą i intuicyjną obsługę myjni oraz usług komplementarnych, podnosząc dotychczasowe standardy wygody i efektywności dla branży. To rozwiązanie nie tylko przyspiesza proces obsługi, ale również angażuje klientów i dostarcza wiedzy, a także narzędzi do samodzielnego dbania o własny samochód. „W ciągu 6 miesięcy osiągnęliśmy ponad 7 000 pobrań naszej aplikacji, inni na takie wyniki pracują latami. W ramach aplikacji wprowadziliśmy model subskrypcji na naszą usługę co daje przewagę konkurencyjną i jeszcze lepiej dopasowuje się do potrzeb naszego klienta zarówno B2B jak i B2C”Wyjaśnia Ireneusz Kazimierczyk. Ten pozytywny rezultat przyczynił się do podjęcia dalszych planów rozwojowych, takich jak poszerzanie oferty usług oraz wprowadzenie nowych funkcji do aplikacji.

Podobnie jak IKEA w świecie mebli - Banieczka udowadnia, że można łączyć innowacyjne podejście z konkurencyjnymi cenami, tworząc rewolucję w branży myjni samochodowych. „ Jako pierwsi wprowadziliśmy na dużą skalę płatności kartą bankową na naszych myjniach, zarówno w zakresie mycia auta jak i innych usług komplementarnych. Dzisiaj płatności kartą stanowią już ponad 50% naszych przychodów.” Przeniesienie obsługi do rąk klienta poprzez aplikację to kolejny krok w przyszłość i element strategii rynkowej umacniającej pozycję lidera. Dla wielu samochód stanowi spełnienie marzeń, niejednokrotnie inwestycję życiowych oszczędności. Regularne mycie i pielęgnacja to nie obowiązek, ale przyjemność i sposób na spędzenie wolnego czasu. Dla wszystkich entuzjastów zadbanych samochodów, myjnie samoobsługowe Banieczka stają się oczywistym wyborem.

Zauważalny popyt na usługi sprawia, że firma poszukuje nowych lokalizacji, aby zaspokoić potrzeby coraz większej liczby klientów. „W poszukiwaniu nowych możliwości bycia bliżej Klienta jesteśmy również otwarci na wspieranie mniejszych firm prowadzących myjnie samoobsługowe. W najbliższym czasie umożliwimy tym myjniom wsparcie z naszej strony w zakresie obsługi myjni, możliwości dołączenia do sieci na zasadach partnerskich o różnym poziomie współpracy lub jeżeli ktoś chciałby się z branży wycofać, sieć Banieczka przejmie taką lokalizację. To nie tylko rozwinięcie biznesu, ale również reakcja na zmieniające się potrzeby społeczeństwa, głównie związane z większą dostępnością i elastycznością oferowanych przez Banieczka S.A. usług i rozwiązań.”mówi Ireneusz Kazimierczyk, Prezes Zarządu Banieczka S.A..

 

Artykuł reklamowy - Banieczka S.A.

Wróć