Strefa przedsiębiorcy

BP i Comarch wspólnie odpowiadają na nowe potrzeby konsumentów dzięki wykorzystaniu technologii


BP wybrało rozwiązanie Comarch Customer Loyalty Management (CLM), aby wzbogacić program lojalnościowy w Hiszpanii. Dotychczasowa platforma, której dostawcą był również Comarch, została zmodernizowana, zarówno pod kątem technicznym, operacyjnym, jak i ze względu na biznesową efektywność.

Współpraca pomiędzy Comarch a BP trwa od 2001 r. W tym czasie zrealizowano ponad 40 projektów w 10 różnych krajach. Obejmowały one  systemy klasy electronic data interchange, customer loyalty management oraz rozwiązania związane z infrastrukturą IT.

- Decydując się na modyfikację platformy lojalnościowej, postanowiliśmy współpracować z Comarch, ponieważ od wielu lat realizujemy wspólnie projekty w całej Europie. Mocną stroną Comarch jest uniwersalność i elastyczność oferowanych rozwiązań a także wiedza techniczna i biznesowa zespołu. Pozwoliło to wprowadzić funkcjonalności, które dostosowały naszą ofertę lojalnościową do oczekiwań współczesnego konsumenta. Jesteśmy przekonani, że dzięki innowacyjnej platformie rozbudujemy sieć partnerów i zwiększymy zaangażowanie naszych klientów – mówi Asier Olarte, Loyalty Manager w BP Iberia.

Rozwiązanie Comarch Customer Loyalty Management od wielu lat pozwala kompleksowo zarządzać programem lojalnościowym BP w Hiszpanii. Teraz, dzięki zakończonemu projektowi, jego uczestnicy mają dostęp do nowej oferty rabatowej, nowych przywilejów, lecz przede wszystkim do nowej aplikacji mobilnej. Zmieniła się też identyfikacja wizualna. Program zaprojektowano pamiętając o partnerach, wśród których znalazły się marki takie jak: Toys’R’Us, Media Markt czy El Corte Inglés.

- Zespół pokazał elastyczność, z której znany jest Comarch. Dzięki Comarch CLM zarządzanie programem lojalnościowym staje się przejrzyste, co przynosi wymierne korzyści kolejnym naszym klientom. Zaawansowany kreator promocji, targetowane i spersonalizowane wiadomości marketingowe, a także szczegółowe informacje o transakcjach będące zawsze do dyspozycji analityków to niektóre z zalet systemu – zauważa Piotr Dziurzyński, Sales Director, Loyalty & Marketing Solutions w Comarch.

BP jest jedną z największych firm energetycznych na świe­cie dostarczającąklientom paliwa do celów transportowych oraz energii do produkcji ciepła oraz światła, usługi han­dlu detalicznego oraz produkty petrochemiczne. Grupa BP działa na 6 kontynentach, a jej produkty i usługi są dostęp­ne w ponad 80 krajach. Do koncernu należą również takie maki jak: ARAL, ARCO, Castrol i Wild Bean Cafe. Więcej informacji: http://www.bp.com/

 Comarch Loyalty Management jest częścią platformy Comarch CRM & Marketing, która zapewnia klientom nowatorskie rozwiązania do kompleksowego zarządzania programami lojalnościowymi poprzez poprawę relacji z klientami i wspieranie działań marketingowych. Wśród firm, które zdecydowały się skorzystać z oferty Comarch CLM są: Heathrow Airport, Banco Popular, Metro Group, Brussels Airlines, S7.

Więcej informacji: http://www.comarch.pl/handel-i-uslugi/rozwiazania/comarch-crmmarketing/

Wróć