Wiadomości

BP ze Szlachetną Paczką

BP akcję promocyjną połączoną ze wsparciem akcji społecznej „SZLACHETNA PACZKA”. Z każdej karty BP SuperCard zakupionej od 5 do 21 grudnia 2012 r., BP przekaże na rzecz akcji 1/3 zysków.

Same karty BP SuperCard mogą być doskonałym prezentem świątecznym dla pracowników, klientów oraz kontrahentów. – Kupując w tym okresie BP SuperCard właściwie obdarowujemy podwójnie – nie tylko osobę, której kartę wręczamy, ale również najbardziej potrzebujące rodziny, które dzięki pozyskanym ze sprzedaży funduszom otrzymają wymierną pomoc w postaci świątecznej paczki  – mówi Dorota Adamska, Public Relations Manager BP w Polsce.
Firmy, które zdecydują się na skorzystanie z promocji otrzymają baner do umieszczenia na własnej stronie internetowej zaświadczający o wsparciu tegorocznej akcji, a najbardziej zaangażowani darczyńcy – dodatkowo specjalny dyplom Przyjaciela SZLACHETNEJ PACZKI.

BP SuperCard to oferta skierowana do firm i przedsiębiorstw, które znajdą w niej zarówno skuteczne narzędzie motywacyjne dla pracowników, jak i idealny prezent dla klientów. Karta pozwala na skorzystanie z pełnej oferty najwyższej jakości produktów i usług dostępnych na stacjach BP w całej Polsce (więcej: www.bpsupercard.pl).

SZLACHETNA PACZKA to ogólnopolska akcja świątecznej pomocy – realizowana od 2001 roku przez Stowarzyszenie WIOSNA, partnera społecznego BP w Polsce. Jej głównym założeniem jest idea przekazywania bezpośredniej pomocy – by była ona skuteczna, konkretna i sensowna. W SZLACHETNEJ PACZCE prywatni darczyńcy odpowiadają na potrzeby osób najuboższych ze swojego miasta lub okolicy. O potrzebach tych dowiadują się wolontariusze, którzy sami w swoich społecznościach przed świętami Bożego Narodzenia poszukują rodzin dotkniętych biedą, odwiedzają je i pytają o to, czego im najbardziej brakuje. Na około miesiąc przed Bożym Narodzeniem informacje te są umieszczane w anonimowej bazie internetowej, by darczyńca mógł wybrać konkretną rodzinę i przygotować dla niej paczkę na święta

Wróć