Wiadomości
"Gwiezdne wojny" na stacjach PKN ORLEN
ORLEN jako jedyna we wszechświecie sieć stacji paliw podjęła współpracę z The Walt Disney Company oraz Lucasfilm i rozpoczęła kampanię promocyjną nawiązującą do filmu „Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy”, którego premiera odbędzie się 18 grudnia br.
Ten wyjątkowy projekt ma charakter międzynarodowy i obejmuje swoją siłą rażenia ponad 1800 stacji pod marką ORLEN w Polsce, stacje paliw Benzina w Czechach oraz ORLEN na Litwie.
- Koncepcja angażującej promocji wspiera wizerunek PKN ORLEN, jako marki budującej bliższą relację z konsumentami. W ten sposób doskonale wpisuje się w strategię marketingową opartą na relacjach Human to Human. Jednocześnie po raz pierwszy zdecydowaliśmy się przeprowadzić kampanię międzynarodową, obejmującą poza Polską zarówno rynek czeski, jak i litewski. Naturalnie same warunki promocji zostały dostosowane do specyfiki i potrzeb klientów w każdym z krajów – mówi Leszek Kurnicki, Dyrektor Wykonawczy ds. marketingu PKN ORLEN.
Na wszystkich fanów Gwiezdnych Wojen, biorących udział w misji ORLENu, czekają miliony nagród obejmujące kolekcje produktów z kultowymi i nowymi bohaterami sagi. To jednak nie wszystko, największe emocje wśród naszych klientów wzbudzi nagroda główna – STAR WARS Celebration 2016 – lot dla czteroosobowej załogi na światowy fanów Gwiezdnych wojen w Londynie. Szczegóły akcji są dostępne na stronie promocjaorlen.pl.
Akcji promocyjnej towarzyszy silna kampania reklamowa w mediach, w tym spot telewizyjny przygotowany we współpracy z The Walt Disney Company i Lucasfilm. Od strony kreatywnej projekt przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa, a media zostały zaplanowane przez dom mediowy LOWE Media.
Od 26 października 2015 roku trwa największa inwazja pozytywnych emocji w budowaniu sojuszu w galaktyce ORLEN.