Auto i Myjnia
"7 dni korzyści dla Klubowiczów" - nowa oferta promocyjna Shell
Już 1 września Shell uruchomi nową promocję na swoje paliwa premium. Klienci będący uczestnikami programu Shell ClubSmart będą mogli otrzymać 30 gr rabatu za każdy litr paliwa Shell V‑Power 95 i Shell V-Power Diesel. Oferta obowiązuje przez 7 dni w tygodniu, aż do 31 października.
Wraz z końcem wakacji na stacjach Shell kończy się promocja „Do pełna z korzyściami Shell” oraz prowadzona od kilku lat akcja „Wtorki i Czwartki z Shell V-Power”. Sieć nie zwalnia jednak tempa i od razu rusza z nową akcją. Oferta „7 dni korzyści dla Klubowiczów” będzie obowiązywać od 1 września do 31 października br. Nową akcją zostaną objęte paliwa Shell V‑Power 95 i Shell V-Power Diesel. Każdy uczestnik programu Shell ClubSmart będzie mógł skorzystać z oferty przez 7 dni w tygodniu bez limitów liczby tankowań. Jednorazowo będzie mógł otrzymać rabat za zakup maksymalnie 60 litrów paliwa [promocja nie łączy się z innymi promocjami rabatowymi na paliwo, ze zniżkami obowiązującymi dla Karty Dużej Rodziny oraz przy użyciu karty paliwowej. W objęte promocją dni nie będą przyznawane punkty w programie Shell ClubSmart za zatankowane paliwo Shell V‑Power 95 oraz Shell V-Power Diesel. W akcji nie bierze udziału paliwo Shell V-Power Racing]. Za każdy litr paliwa zatankowany powyżej określonego limitu kierowca zapłaci cenę regularną, obowiązującą za wybrany rodzaj paliwa na danej stacji Shell.
– Naszym klientom oferujemy to, co najlepsze, czyli nasze paliwa premium Shell V-Power. Sekretem ich jakości jest zaawansowana formuła czyszcząca, która pomaga chronić elementy układu paliwowego i wzmacniać osiągi. Paliwa Shell V-Power to jedyna rodzina paliw współtworzona i polecana przez najlepsze marki motoryzacyjne, do których należą Ferrari oraz BMW M. Na naszych stacjach obsługa zawsze pomoże dobrać właściwe paliwo, a klientom lojalnym Shell ClubSmart oferujemy też dodatkowe atrakcyjne korzyści – mówi Monika Kielak-Łokietek, prezeska Shell Mobility, członkini zarządu Shell Polska.
Polacy najbardziej lojalni wobec stacji paliw
Jak wynika z badań Instytutu Inbound Marketing [Instytut Inbound Marketing, luty 2023 r.] 93 proc. ankietowanych Polaków należy do jednego lub kilku programów lojalnościowych. Największą lojalność badani wykazują wobec stacji paliw.
– Chcemy doceniać naszych klubowiczów, dlatego postanowiliśmy przygotować jesienną promocję, w której klienci lojalni będą mogli tankować ze zniżką paliwa premium 7 dni w tygodniu. Nie każdy wie, że nasz program lojalnościowy Shell ClubSmart działa już od prawie 25 lat i jest jednym z najdłużej działających programów lojalnościowych w Polsce. Obecnie każdy klient należący do Shell ClubSmart może zbierać punkty, którymi może płacić za paliwo i zakupy na stacjach Shell, wymieniać je na vouchery online czy cieszyć się specjalnymi ofertami – mówi Justyna Goraj, dyrektorka marketingu Shell Mobility.
Źródło: Shell