Wiadomości

Lotos i Alior wprowadzają kartę debetową


Lotos Paliwa i Alior Bank podpisały umowę dotyczącą wprowadzenia konta osobistego z programem lojalnościowym LOTOS Navigator.



Klienci, którzy otrzymają dedykowaną kartę debetową, dokonując płatności, będą mogli zbierać punkty korzystając z kart zarówno na 250 stacjach paliw Lotos, jak i we wszystkich punktach handlowo-usługowych w kraju i na świecie, które akceptują karty MasterCard. W programie LOTOS Navigator wydano dotychczas ponad 1,5 miliona kart. Pierwsze karty dostępne będą an początku  lipca 2010 roku.

Wszystkie osoby, które zdecydują się na skorzystanie z wydawanej wspólnie przez LOTOS i Alior Bank karty debetowej oferowanej w ramach programu LOTOS Navigator, zamiast dotychczasowej karty lojalnościowej, zyskają nie tylko nowe możliwości, szybkiego zdobywania punktów, ale także wszystkie korzyści, które oferują konto i karta płatnicza Alior Banku. Nowe konto jest dedykowane zarówno dotychczasowej grupie użytkowników kart Navigator, jak i osobom dotychczas niezwiązanym programem.

Już na starcie będzie można otrzymać w prezencie punkty powitalne. Ponadto klient zyska punkty za płatności bezgotówkowe wykonane kartą w dowolnym punkcie handlowo-usługowym. Klienci będą dodatkowo premiowani, jeśli skorzystają z pożyczki, kredytu samochodowego w Alior Banku oraz kredytu mieszkaniowego. Zgromadzone punkty będzie można następnie wymienić na atrakcyjne nagrody.

Punkty programu Navigator to tylko część korzyści konta z programem LOTOS Navigator. Jego posiadacze nie zapłacą opłaty miesięcznej za prowadzenie rachunku, uzyskają dostęp do wszystkich bankomatów w Polsce i na świcie za darmo, lokatę nocną oprocentowaną 5 proc. w skali roku oraz dedykowany pakiet usług assistance. Opłata za kartę debetową wyniesie od 5 zł do 9 zł miesięcznie.

– Nasze firmy stawiają na przejrzystość, bezpieczeństwo, odpowiedzialność i innowacyjność. Na tych filarach opieramy także naszą współpracę. Jednak najważniejsi są dla nas klienci. Wierzę, że przygotowana specjalnie z myślą o nich karta co-brandowa będzie stanowić nową jakość i spotka się z szerokim zainteresowaniem na rynku  – podkreśla Paweł Lisowski, prezes LOTOS Paliwa.

– Alior Bank poszukuje okazji rynkowych, umożliwiających dotarcie z naszą ofertą do jak najszerszego grona klientów. Dzięki współpracy z firmą Lotos wzbogacimy program lojalnościowy LOTOS Navigator o zalety konta i karty Alior Banku, co pozwoli nam stworzyć unikatowy produkt na polskim rynku – mówi Cezary Smorszczewski, wiceprezes Alior Banku. –Wykorzystując doświadczenie z pracy w firmie paliwowej i w banku wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów – dodaje.


****

W styczniu 2010 r. minęło czternaście lat istnienia spółki Lotos Paliwa, która odpowiada za rozwój i zarządzanie ogólnopolską siecią stacji paliw Lotos. Aktualnie w sieci gdańskiego koncernu funkcjonuje ponad 300 stacji, zlokalizowanych w miastach i przy trasach przelotowych. Te ostatnie, dzięki dużym parkingom, są także doskonałym miejscem do odpoczynku w czasie podróży. Spółka realizuje również inwestycje związane z budową stacji przy autostradach w ramach tzw. Miejsc Obsługi Podróżnych. Lotos Paliwa posiada również certyfikowany przez PCBC S.A. system zarządzania jakością w zakresie hurtowego obrotu i dostarczania do stacji paliw benzyn i olejów napędowych do pojazdów samochodowych oraz hurtowego obrotu lekkimi olejami opałowymi.


*****

Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny, obsługujący wszystkie segmenty rynku w ramach dwóch pionów: detalicznego i biznesowego. Strategia banku zakłada zrównoważony i racjonalny rozwój, w oparciu o zasady tradycyjnej i solidnej bankowości. Bank udostępnia w standardzie produkty i usługi, które dotychczas oferowane były jedynie wybranym, najbogatszym Klientom, oraz produkty dotąd niedostępne na rynku. W maju 2010 roku klienci obsługiwani byli w 168 oddziałach i 8 centrach biznesowych. Alior Bank pozyskał już ponad 570 tys. klientów, z czego 40 tys. to klienci biznesowi. Równie dynamicznie rośnie baza depozytów – w maju 2010 r. ich wolumen przekroczył 4,4 mld zł. W tym samym czasie bank udzielił też 3,3 mld zł kredytów.  Potwierdzeniem najwyższego standardu usług oferowanych przez Alior Bank są wyniki prestiżowych rankingów przygotowanych przez redakcje magazynów „Forbes" i „Newsweek".

(op. zp)




źródło: Lotos

Wróć