Strefa przedsiębiorcy

M.Puchalski: Rodzimy rynek kart paliwowych jest już dość nasycony


"Nasz rodzimy rynek kart paliwowych, zwłaszcza tych oferujących standardowe produkty, jest już dość nasycony. O kolejnych klientów walczą wszyscy emitenci, zarówno krajowi jak i zagraniczni, coraz bardziej prześcigając się w dodawaniu nowych funkcjonalności do oferowanych kart. Dla przykładu, atrakcyjną ofertę MOYA IQ Card, karty obsługiwanej w krajach UE, umożliwiającej odliczanie VAT, opłat drogowych, promów i tuneli, mogliśmy uzyskać tylko dzięki współpracy z operatorem zewnętrznym. Nawiązanie współpracy tego typu, czy nawet na mniejszą skalę, to czasochłonne zadanie.

Z mojego doświadczenia wynika, że wiarygodność i zaufanie to dla przewoźników kluczowy czynnik doboru partnerów biznesowych, a na takie zaufanie pracuje się długo i wynika to przede wszystkim z polityki emitenta prowadzonej wobec partnerów - my stawiamy na otwartość i pełną transparentność przekładającą się na budowanie zaufania oraz bezpośrednie relacje z klientami. Jesteśmy do ich dyspozycji przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, przez cały rok. Nie bez znaczenia jest również nasze pochodzenie - 100% polskiego kapitału to nasz niezaprzeczalny atut w tej branży."

Marcin Puchalski, Manager ds. Sprzedaży Kart Flotowych, Dział Sprzedaży Flotowej MOYA (op.pb)

MATERIAŁ CHRONIONY PRAWEM AUTORSKIM: WIĘCEJ czytaj w marcowym wydaniu miesięcznika "Paliwa Płynne"; Z pełną ofertą sieci MOYA będzie można zapoznać się podczas Międzynarodowych Targów STACJA PALIW - ich najbliższa edycja to 17-19 maja 2017 r., EXPO XXI, Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14

Wróć