Wiadomości

Neste reklamuje swą kartę ID

Startująca na początku kwietnia kampania reklamowa podkreśla zalety wiążące się z używaniem kart Neste ID, a także ogólniej z korzystaniem z sieci Neste i programu e-faktura. Głównym medium przewidzianym do wykorzystywania w działaniach  promocyjnych jest Internet, a zwłaszcza serwisy społecznościowe.


Głównym celem działań jest promocja i sprzedaż kart Neste ID. Przy projektowaniu strony wykorzystano animację wideo przedstawiającą korzyści płynące z korzystania ze stacji sieci Neste oraz karty Neste ID i programu e-faktura. W ramach akcji uruchomiono specjalny serwis nestea24.pl.
Głównym medium przewidzianym do wykorzystywania w działaniach  promocyjnych jest internet i serwisy społecznościowe. Pozwala to na wykorzystanie tzw. marketingu szeptanego (ang. whisper marketing, word of mouth marketing, buzz marketing). To coraz bardziej zyskujące na znaczeniu narzędzie wsparcia sprzedaży często utożsamiane jest z marketingiem wirusowym. Ten zaś polega na inicjowaniu sytuacji, w której potencjalni klienci sami między sobą rozpowszechniają informacje dotyczące firmy, usług czy produktów.
Nie musi to być konkretna informacja, lecz raczej budowanie świadomości marki, wywoływanie pożądanych skojarzeń z nazwą firmy, logo itp. Przykładem takiego komercyjnego wykorzystania globalnej sieci zabawne, intrygujące filmiki lub zdjęcia (często stylizowane na quasi-amatorskie) reklamowe, które ludzie szybko rozsyłają między sobą, korzystając z poczty elektronicznej, ale też popularnych internetowych serwisów społecznościowych.
– Internet staje się coraz bardziej narzędziem efektywnościowym, pozwalającym prowadzić z sukcesem sprzedaż online, którą można rozliczyć za efekt. Ten serwis to doskonały przykład ukierunkowania na efektywną sprzedaż w sieci – mówi Marcin Maj z interaktywnej agencji reklamowej OS3, która przygotowała kampanię wraz z agencją public relations Pełka Creatives. Ta ostatnia stroną wizerunkową fińskiego koncernu zajmuje się od 2007 r. Obecnie Neste jest najbardziej znaną marką automatycznych stacji paliw w naszym kraju.
Aktywności związane z kampanią wizerunkową karty Neste ID potrwają do czerwca 2010 roku.
(op. zp)
 


źródło: mediamikser.pl

Wróć