Strefa przedsiębiorcy
Rok 2015 to intensywny rok inwestycji w Polsce dla BP

Pod koniec 2015 r. sieć BP osiągnęła w Polsce wielkość ponad 500 stacji. To kolejny krok milowy w historii koncernu Sprzedaż paliw w sieci rosła w tempie zgodnym do zakładanych planów.
Prognozy na kolejne lata też są optymistyczne. BP planuje kontynuację inwestycji na polskim rynku. - Polska to jeden z niewielu europejskich krajów, który nieustannie utrzymuje wzrost gospodarczy. Chcemy w tym rozwoju uczestniczyć, otwierając corocznie po kilkadziesiąt stacji paliw, inwestując średnio ok. 100 mln zł rocznie. Niestety, pomimo zmian w obowiązujących przepisach, w 2015 r. nadal widać było negatywny wpływ tzw. szarej strefy na konkurencyjność w obrocie paliwami. Z jakimi problemami będzie musiała zmierzyć się branża w 2016 r.? Z pewnością polski rynek paliwowy ma potencjał do inwestowania. Ograniczanie szarej strefy, głównej bolączki baraży paliwowej w Polsce oraz przejrzyste zasady podatkowe i gospodarcze będą miały wpływ na atrakcyjność tej sfery biznesu - mówi Piotr Pyrich, Dyrektor Generalny, BP Europa SE, Oddział w Polsce.
WIĘCEJ: czytaj w kolejnych wydaniach miesięcznika „Paliwa Płynne”
XXIII Międzynarodowe Targi STACJA PALIW 2016, 11-13 maja 2016 r. EXPO XXI Warszawa
(opr.zp)