Wiadomości

Rusza Drużyna LOTOS


Od 17 maja do 5 lipca na stacjach paliw sieci LOTOS oraz stronie druzyna.lotos.pl trwa wyjątkowa promocja sprzedażowa skierowana do kierowców, kibiców piłki nożnej, kolekcjonerów gadżetów oraz fanów gier mobilnych. Do zdobycia jest 11 wyjątkowych figurek z wizerunkami reprezentantów kadry A w piłce nożnej, ubranych w najnowsze, oficjalne koszulki meczowe. Do wygrania są także rabaty na paliwa, piłki lub koszulki kadry z autografami piłkarzy.

Mechanizm sprzedażowy na stacjach sieci LOTOS uzupełniono o grę mobilną. To wyjątkowy sposób promocji marki LOTOS, która poprzez zabawę angażuje jednocześnie kierowców i kibiców – mówi Anna Pogorzelska, szef biura marketingu LOTOS Paliwa

W najnowszej promocji na stacjach sieci LOTOS każdy klient tankując 30 litrów paliwa jest uprawniony do odebrania (w cenie 2,99 PLN) jedenastu figurek zawodników, są to: Kuba Błaszczykowski, Grzegorz Krychowiak, Arkadiusz Milik, Sebastian Mila, Kamil Grosicki, Łukasz Fabiański, Kamil Glik, Bartosz Kapustka, Robert Lewandowski, Łukasz Piszczek, Maciej Rybus. Figurki przedstawiają wybranych zawodników w najnowszych, oficjalnych koszulkach meczowych, które zaprezentowano zaledwie kilka tygodni wcześniej.

Ale to nie wszystko, unikalny kod z każdej figurki zwiększa szansę na zwycięstwo w grze mobilnej i zdobycie kolejnych nagród. Celem gry „Drużyna LOTOS” jest strzelenie dwóch goli komputerowemu przeciwnikowi lub innemu graczowi. Walka o dodatkowe nagrody i rywalizacja o najlepszą pozycję w rankingach jest dostępna tylko dla graczy logujących się za pomocą adresu email lub z użyciem profilu na Facebooku.

Aplikacja „Drużyna LOTOS” jest dostępna na najpopularniejszych systemach operacyjnych, od wersji: Android 4.4, Windows Phone 8.1, iOS 8 oraz w wybranych przeglądarkach.

Wszystkie informacje o szczegółach promocji klienci znajdą na stronie: druzyna.lotos.pl. Za pomysł i kreację odpowiedzialna jest agencja Testardo Gram, natomiast reklamę telewizyjną przygotowała agencja Young&Rubicam, a aplikację mobilną firma Looksoft.

Piłka nożna to najpopularniejsza dyscyplina sportowa w Polsce. Grupa LOTOS w lutym 2015 roku została Głównym Sponsorem polskiej reprezentacji w piłce nożnej. Kontrakt obowiązuje do 31 grudnia 2018 roku. Grupa LOTOS wspierać będzie nie tylko kadrę A, ale też reprezentację do lat 21, która podczas organizowanych w Polsce mistrzostw Europy w 2017 roku powalczy o zwycięstwo.

Źródło: Lotos

Więcej w kolejnych numerach miesięcznika "Paliwa Płynne"

(op.pb)

Wróć