Wiadomości

Shell Polska od 10 lat partnerem Ferrari Corsa Baltica


Kawalkada Corsa Baltica to flagowe wydarzenie, które co roku zrzesza właścicieli aut Ferrari z całej Polski. Tegoroczny, jubileuszowy wyścig odbywa się na trasie Katowice-Sopot. Jak co roku Shell dba, aby wszystkie samochody uczestników miały baki pełne paliwa premium Shell V-Power. Partnerstwo z Ferrari to element strategii firmy, która polega na dostarczaniu swoim klientom innowacyjnych, jakościowych produktów prosto z torów wyścigowych.

Tegoroczna impreza motoryzacyjna odbywa się w dniach 21-24 lipca br. Trasa kawalkady tradycyjnie prowadzi przez całą Polskę: z Katowic, przez okolice Łodzi aż do Sopotu. Finał imprezy odbędzie się w jednym z sopockich hoteli, w którym odbędzie się ogłoszenie zwycięzców i podsumowanie 10-lecia Corsa Baltica.

Jednym ze stałych elementów Corsa Baltica jest wsparcie partnerskie Shell, który od 10 lat dba o uczestników, zapewniając im pełne baki paliwa Shell V-Power. Paliwo Shell V‑Power to paliwo premium, które zawiera unikalną formułę czyszczącą, która pomaga uzyskać lepszą wydajność spalania i poprawę osiągów. Paliwo jest regularnie weryfikowane. Co więcej jest testowane na torach Formuły 1, dzięki czemu klienci mają pewność najlepszej wydajności paliwa.

– Nasza współpraca ze Scuderia Ferrari trwa już od 1929 roku, ale poza Formułą 1 bierzemy też aktywny udział w takich inicjatywach jak Corsa Baltica. Naszym celem jest napędzanie sportowych emocji oraz zapewnianie kierowcom produktów najlepszej jakości. Jednocześnie chcemy też wdrażać rozwiązania zmniejszające ślad węglowy zespołu F1 poprzez rozwój odpowiednich paliw syntetycznych wykorzystujących biopaliwa – mówi Justyna Goraj, dyrektorka marketingu Mobility w Shell Polska.

Współpraca Shell ze Scuderia Ferrari należy do najbardziej udanych i znanych partnerstw w Formule 1, które zaowocowały znaczącymi sukcesami. Wyścigowe paliwa i środki smarne Shell umożliwiły zespołowi Scuderia Ferrari zdobycie 10 tytułów mistrzowskich dla konstruktorów i 12 dla kierowców. Innowacje będące efektami współpracy na torze wyścigowym są wykorzystywane do opracowywania lepszych produktów dla klientów Shell na całym świecie. W 2021 roku te dwie firmy ogłosiły też przedłużenie partnerstwa, aby nadal tworzyć lepsze produkty dla klientów Shell na całym świecie, sprzyjając jednocześnie osiąganiu celów zrównoważonego rozwoju1.

Ten rok jest też dla Shell wyjątkowy, ponieważ firma świętuje swoje 30-lecie obecności w Polsce. Firma operuje w kraju ponad 440 stacjami oferujących pełną gamę usług: od sprzedaży paliwa przez myjnie po pełną ofertę kawową i gastronomiczną Shell Café oraz bogaty program lojalnościowy Shell ClubSmart i karty paliwowe Shell Card.

Źródło: Shell Polska

 

Wróć