Wiadomości

Shell Polska z trzema nagrodami w plebiscycie Fleet Derby


Fleet Derby 2022 to już jedenasta edycja znanego w branży plebiscytu, w którym wybierane są najlepsze produkty i usługi, które kształtują rynek flotowy oraz mają realny wpływ na rozwój branży motoryzacyjnej, leasingowej i flotowej. W tym roku organizatorzy zwrócili też szczególną uwagę na firmy, które tworzą rozwiązania wspierające niskoemisyjny rozwój transportu. Wśród takich firm znalazł się też Shell Polska, który został wyróżniony za swoje innowacyjne produkty w trzech obszarach.

Jednym z nagrodzonych rozwiązań jest niedawno wprowadzona karta flotowa Shell Card EV. Karta okazała się najlepsza w kategorii „Ładowarki i sieci ładowania - Charge Service Solutions”. Shell Card EV można płacić za ładowanie aut elektrycznych i hybrydowych oraz korzystać z pełnej gamy usług paliwowych i pozapaliwowych. Dzięki współpracy z GreenWay, EV+, Power Dot i IONITY, Shell Card EV jest akceptowana w ponad 1000 punktach ładowania na terenie całego kraju oraz ponad 275 000 punktów ładowania w Europie. Co więcej użytkownicy Shell Card EV mogą korzystać z wygodnej aplikacji Shell Recharge, która umożliwia znajdywanie najbliższych punktów ładowania, uzyskiwanie aktualnych informacji o taryfach, prędkościach i dostępności punktów czy podgląd przewidywanego czasu ładowania.

– Dziękuję wszystkim klientom i przedstawicielom branży, który zagłosowali na nasz produkt. Ta nagroda to znak, że widzą naszą pracę i ją doceniają. Wyróżnienie motywuje nas do kolejnych działań. Naszą ambicją jest, aby wciąż dostarczać coraz lepsze usługi dopasowane do nowych wyzwań. Co więcej, to nie nasza pierwsza nagroda w plebiscycie Fleet Derby – rok temu zdobyliśmy wyróżnienie za kartę paliwową Shell Card, dwa lata temu za wkład w rozwój infrastruktury LNG. Mamy nadzieję, że w 2023 roku znowu zaskoczymy branżę ciekawymi rozwiązaniami oraz produktami – mówi Łukasz Klamka, Head of Fleet Solutions w Shell Polska.

Produkt Shell po raz drugi z rzędu zwyciężył w plebiscycie w kategorii „Paliwa, oleje”. Nagroda przypadła najbardziej zaawansowanemu olejowi silnikowemu do samochodów ciężarowych – Shell Rimula R7. Oleje z tej gamy to oleje silnikowe long life najnowszej generacji, które zostały opracowane głównie z myślą o nowoczesnych silnikach wiodących producentów OEM. Ich stosowanie zapewnia niską emisję, obniżenie kosztów eksploatacji i oszczędność paliwa1. Oleje Shell Rimula R7 są również neutralne emisyjnie na wszystkich etapach swojego cyklu życia2.

– Cieszę się, że po ubiegłorocznym sukcesie, ponownie zdobywamy statuetkę w tej kategorii. Eksperci Shell czynnie uczestniczą w procesie projektowania silników do ciężarówek i przewodzą rozwojowi nowoczesnych olejów silnikowych. Wynikiem tych działań są produkty zapewniające znakomitą ochronę i oszczędność paliwa oraz pozwalające wykorzystać pełną moc współczesnych jednostek napędowych. Jednocześnie stosowanie olejów silnikowych Shell Rimula R7 to również troska o środowisko naturalne. Wyróżnienie w plebiscycie Fleet Derby potwierdza, że Shell Rimula R7 jest doskonałym rozwiązaniem dla branży flotowej – mówi Ewa Wieremiejczuk, Lubricants Marketing Manager w Shell Polska.

Trzecim z nagrodzonych w plebiscycie produktów Shell jest neutralny emisyjnie olej silnikowy Shell Helix Ultra 0W, który został wyróżniony w kategorii „Zerowy bilans CO2”. Olej ten pomaga uniknąć lub zmniejszyć emisję dzięki energooszczędnej produkcji oraz przez wybór bardziej zrównoważonych materiałów opakowaniowych i zwiększoną wydajność operacyjną. Jest także neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla dzięki globalnemu portfelowi kredytów węglowych Shell opartych na ochronie przyrody3. Oprócz neutralności emisyjnej, oleje Shell Helix Ultra 0W oferują znakomite parametry i długotrwałą ochronę silnika samochodu.

– Jesteśmy dumni z nagrody w tak ważnej kategorii, jaką jest „Zerowy bilans CO2”. Shell chce przyczynić się do kształtowania przyszłości poprzez zmniejszenie naszego śladu węglowego. Dlatego angażujemy się w dostarczanie rozwiązań neutralnych emisyjnie, takich jak syntetyczny olej silnikowy Shell Helix Ultra 0W – podsumowuje Ewa Wieremiejczuk, Lubricants Marketing Manager w Shell Polska.

Źródło: Shell Polska

Wróć