Wiadomości
Tańsze paliwo i kawa dla podróżujących razem – wspólna akcja BlaBlaCar i LOTOS
BlaBlaCar, serwis skupiający największą na świecie społeczność długodystansowych wspólnych przejazdów oraz sieć stacji paliw LOTOS rozpoczynają wakacyjną akcję nagradzania kierowców i pasażerów, którzy zdecydują się na wspólne podróżowanie, zaaranżowane za pośrednictwem serwisu BlaBlaCar.pl. Z pełną ofertą Lotosu można było się zapoznać podczas XXIII Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2016, 11-13 maja 2016 r. w EXPO XXI w Warszawie na stoisku D1.
Stacje paliw sieci LOTOS będą tego lata częstym miejscem spotkań. Zyskujące coraz większą popularność wspólne przejazdy, na długich lub regularnie powtarzanych trasach, to przede wszystkim oszczędność w portfelu lub szansa, aby zawrzeć nowe wakacyjne znajomości. Wspólna kawa, dlaczego nie? Dla podróżujących razem partnerzy akcji przygotowali atrakcyjne rabaty na paliwo i kawę. Wakacyjna promocja sieci LOTOS i BlaBlaCar to pierwsza tego typu inicjatywa, kiedy to marka paliwowa łączy się z marką opartą na silnej społeczności.
– Serwis BlaBlaCar umożliwia jego użytkownikom tańsze podróżowanie w gronie sympatycznej społeczności. Rozdając podróżującym kody zniżkowe na paliwo i kawę, chcemy im dodatkowo uprzyjemnić podróż – tłumaczy Michał Pawelec z serwisu wspólnych przejazdów BlaBlaCar. – W okresie wakacyjnym zainteresowanie wspólnymi przejazdami zwiększa się nawet dwukrotnie. Stacje paliw są naturalnie wybieranym przez podróżujących miejscem na postój, a także spotkanie kierowcy z pasażerami. Stąd pomysł na współpracę właśnie z siecią stacji paliw LOTOS – dodaje Pawelec.
– Klientami sieci LOTOS są zarówno kierowcy, jak i pasażerowie, którzy szczególnie podczas dłuższych podróży korzystają z usług i gastronomii Cafe Punkt, oferowanych na naszych stacjach. Właśnie dlatego premiujemy tych, którzy wspólnie wybierają się w dłuższą podróż – tłumaczy Anna Pogorzelska, Szef Biura Marketingu LOTOS Paliwa. – Wspólna inicjatywa obu partnerów wpisuje się w pozycjonowanie marki LOTOS, jako pomocnego przyjaciela na drodze dla wszystkich kierowców i podróżnych. Dla marki LOTOS każdy klient jest wyjątkowy i zasługuje na pełne wsparcie w podróży – dodaje A. Pogorzelska.
Zasady promocji
Kierowcy, po dodaniu przejazdu o długości co najmniej 75 km i zaakceptowaniu przynajmniej jednego pasażera, otrzymają kody kreskowe na adres poczty elektronicznej, uprawniające do zniżek na paliwo i kawę. Kody będą wydawane do 20 września br.
Zniżka na maksymalnie 90 litrów paliwa dziennie wynosi 10 groszy za litr i jest ważna codziennie przez dwa miesiące od otrzymania kodu. Jednorazowy kod na zakup kawy za 1 złoty można wykorzystać przez dwa miesiące. Kod na promocyjną kawę w ten sam sposób dostają także pasażerowie po zarezerwowaniu przejazdu.
Ile można zaoszczędzić? W przypadku, gdy kierowca i trzech pasażerów udaje się w 450-kilometrową trasę z BlaBlaCar, tankując na stacji LOTOS ze zniżką 10 gr na litrze paliwa, kierowca może zaoszczędzić nawet 150 zł, co stanowi niemal całość kosztów przejazdu. Dodatkowo kierowca zyskuje także zniżkę na paliwo, z której może korzystać również podczas innych swoich podróży. Zarówno kierowca, jak i pasażerowie, będą mogli podczas wspólnego przejazdu cieszyć się kawą za symboliczną złotówkę.
***
LOTOS to polska grupa kapitałowa, której działalność ma strategiczne znaczenie dla krajowego i europejskiego bezpieczeństwa w sektorze energii oraz polskiej gospodarki. LOTOS wydobywa gaz ziemny i ropę naftową w Polsce, Norwegii oraz na Litwie. Należy do niego, zlokalizowana w Gdańsku, jedna z najnowocześniejszych europejskich rafinerii, gdzie surowiec przerabiany jest głównie na wysokiej jakości paliwa, w tym paliwa premium – LOTOS Dynamic.
LOTOS to także sieć niemal 480 stacji paliw dogodnie zlokalizowanych przy autostradach i drogach ekspresowych, we wszystkich aglomeracjach i wielu miejscowościach na terenie całego kraju. Paliwa z LOTOSU tankuje blisko 1/3 samochodów w Polsce. LOTOS to także czołowy producent asfaltów drogowych, olejów silnikowych oraz smarów do samochodów, samolotów, pociągów, statków, a nawet czołgów.
BlaBlaCar jest wiodącą globalną platformą długodystansowych wspólnych przejazdów, skupiającą ponad 30-milionową społeczność użytkowników – kierowców i pasażerów – w 22 krajach na całym świecie. Serwis działa w krajach Beneluksu, w Brazylii, Chorwacji, Czechach, Francji, Hiszpanii, Indiach, Meksyku, Niemczech, Polsce, Portugalii, Rosji, Rumunii, Serbii, Słowacji, Turcji, na Ukrainie, na Węgrzech, we Włoszech oraz w Wielkiej Brytanii. Serwis kojarzy osoby zainteresowane podróżą na dłuższym dystansie z prywatnymi kierowcami oferującymi wolne miejsca przy okazji swojego przejazdu na danej trasie. Zasadą serwisu jest dzielenie się przez kierowców kosztami przejazdu ze swoimi pasażerami. Platforma jest zarządzana w taki sposób, aby tworzyć wiarygodną, opartą na zaufaniu społeczność użytkowników z pełnymi informacji profilami. Użytkownicy m.in. deklarują, jak rozmowni są podczas podróży, wybierając poziom „Bla”, „BlaBla” lub „BlaBlaBla”. Stąd pochodzi nazwa serwisu.
WIĘCEJ czytaj w sierpniowym wydaniu miesięcznika "Paliwa Płynne"