Wiadomości

Visa z BP

Płatność kartą Visa na polskich stacjach BP jest nagradzana upominkiem wybranym przez użytkownika karty.

Rozwijając współpracę z detalistami, Visa Europe rozpoczęła ogólnopolską kampanię promującą płatności bezgotówkowe, w której ramach wszyscy klienci otrzymają upominki za płatności kartą Visa dokonane na dowolnej z ponad 460 stacji paliw polskiego oddziału sieci BP Europa SE, największej sieci wśród zagranicznych koncernów paliwowych w naszym kraju. W ciągu sześciu tygodni trwania programu każda taka płatność będzie nagradzana specjalnymi ofertami partnerów promocji: Avans, Carrefour, Intersport, Multikino, Praktiker, Telepizza. Użytkownik karty Visa będzie mógł wybrać, z oferty którego chce skorzystać, co jest istotną nowością i dodatkową korzyścią tegorocznej promocji.

W ramach kampanii „Promocja upominkowa Visa” każdy klient płacący kartą Visa za paliwo na stacji sieci BP, niezależnie od wartości transakcji, otrzyma kod promocyjny, który po przesłaniu SMS-em lub mailem umożliwi otrzymanie rabatu lub gratisu od wybranego partnera promocji. Może to być do 50 zł rabatu na następne zakupy w sklepach Carreffour czy Praktiker przy zakupach powyżej 300 zł, ulgowy bilet za 10 zł na seans w Multikinie od poniedziałku do piątku, pamięć USB o wielkości 8 GB przy zakupach za minimum 300 zł w sieci Avans, 20% zniżki na odzież i obuwie w sieci Intersport czy też „3 za 1”, czyli trzy pizze w cenie jednej w sieci Telepizza.

To druga odsłona programu Visa, który przewiduje działania partnerskie z czołowymi sieciami handlowymi w Polsce, mające na celu pokazywanie konsumentom korzyści płynących z płatności bezgotówkowych i zachęcanie ich do płacenia kartą zamiast gotówką pobraną przy użyciu karty z bankomatu. W ubiegłorocznej kampanii każda płatność Visa w sieci Carrefour była nagradzana przydzielanym losowo upominkiem do zrealizowania we wskazanej sieci partnerskiej. Głównym nowym elementem tegorocznej kampanii jest możliwość wyboru partnera promocji przez użytkownika karty Visa, czyli skorzystania z preferowanego przez siebie upominku.

-Realizując strategię przyśpieszania rozwoju obrotu bezgotówkowego w Polsce, zacieśniamy współpracę z firmami handlowymi przy zachęcaniu konsumentów do płatności kartą, czego wyrazem jest obecna kampania – stwierdził Jakub Kiwior, dyrektor Visa Europe w Polsce. - Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów ubiegłorocznej kampanii zarówno w zakresie edukowania konsumentów i pokazywania im jak proste, wygodne i korzystne jest płacenie kartą, jak również w zakresie docenienia rezultatów kampanii przez partnerów handlowych, którzy chcą uczestniczyć we wspólnych z bankami działaniach promocyjnych, organizowanych przez Visa Europe. Takich wspólnych działań będzie w tym roku i w kolejnych latach więcej  – dodał Kiwior.

- Cieszymy się z uruchomienia razem z siecią BP oraz sześcioma renomowanymi sieciami handlowymi kolejnej promocji płatności kartami Visa, w której każda płatność jest nagradzana, przy czym obecnie konsument ma możliwość wyboru upominku poprzez wskazanie jednego z partnerów handlowych promocji – stwierdził Greg Watts, kierujący projektem w Visa Europe.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że możemy zaoferować obecnym i nowym klientom płacącym kartami Visa za paliwo na stacjach BP, uczestnictwo w szeroko zakrojonej promocji z atrakcyjnymi upominkami od renomowanych marek – powiedział Bartłomiej Szmaj, Dyrektor Marketingu firmy BP Europa SE, Oddział w Polsce. - Oczekujemy wzmożonego zainteresowania korzystaniem z naszych stacji oraz częstszego płacenia kartami Visa, co ułatwia obsługę naszych klientów – dodał Szmaj.

„Promocja upominkowa Visa” na stacjach BP będzie intensywnie i wszechstronnie komunikowana. Poza reklamą w wielu stacjach radiowych (m.in. Eska, Radio Zet, RMF, Trójka) na tablicach zewnętrznych w pobliżu stacji pojawią się wielkoformatowe reklamy zachęcające posiadaczy kart Visa do odwiedzenia stacji BP i informujące o promocji, jej partnerach i upominkach. Dodatkowo na samych stacjach pracownicy będą nosić podkoszulki z logotypami BP oraz Visa; informacje o promocji, m.in. naklejki „tu odbierzesz upominek” umieszczane w pobliżu kas, znajdą się także w placówkach sieci partnerskich. O promocji będą informować swoich klientów również banki-wydawcy kart Visa.

Wróć