Strefa przedsiębiorcy

Carrefour wprowadza nowe minikoncepty w sklepach franczyzowych


W 1. półroczu francuska sieć supermarketów wdrożyła nowe minikoncepty i rozwiązania graficzne w swoich sklepach express convenience i express minimarket.

Siedem nowych konceptów franczyzowych Carrefour to: „Piwa regionalne”, „Pamiątki z Polski”, oznaczenia produktów „Made in Poland”, „Bakalie - luz”, „Okrągłe ceny”, oznaczenia jajek i oznaczenia win.- Carrefour wspiera swoich franczyzobiorców na każdym etapie współpracy. Dlatego nieustannie rozwijamy nasze formaty i w ostatnim czasie wdrożyliśmy siedem nowości w sklepach franczyzowych – z korzyścią dla klientów, którzy szybciej i łatwiej mogą zrobić zakupy, oraz dla właścicieli sklepów, którym zwiększają się obroty – powiedział Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska.

Źródło: Carrefour, oprac. zp

WIĘCEJ czytaj w sierpniowym wydaniu miesięcznika "Paliwa Płynne"; Z największą ofertą franczyzową dla stacji paliw zapoznasz się podczas organizowanych wyłącznie przez Polską Izbę Paliw Płynnych XXV Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2018, w dniach 9-11 maja 2018 r., na terenie EXPO XXI, Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14

Wróć