Wiadomości

Jak zwabić właściwego klienta?


Mobilny internet w telefonie pozwala na dotarcie do klienta zainteresowanego usługą i będącego w pobliżu.

Wydaje się, że w reklamie wszystko już było, tylko zmieniają się środki wyrazu. Dziś zamiast wystawać z ulotkami pod sklepami/ salonami konkurencji wystarczy precyzyjne targetowanie. W dobie komunikacji elektronicznej służy do tego przekaz online. Przykładem kampania operatora komórkowego Play, znanego jako ostry gracz. Ostatnio zdecydował się na dodatkowe reklamowe działania mobilne. Spersonalizowane kreacje reklamowe - podkreślająca najważniejsze, najatrakcyjniejsze z punktu widzenia wybranego klienta cechy oferty - wyemitowano do abonentów konkurencyjnych sieci. Mobilny internet daje taką możliwość - precyzyjnego dotarcia z przekazem, do osoby która zostawiła w internecie ślad (np. odwiedzała tematyczne strony, wpisywała do wyszukiwarki określone słowa). W wypadku telefonu komórkowego program Adserver rozpoznaje adresy IP karty SIM i emituje przekaz tylko tam, gdzie został on zadany - w chwili, gdy potencjalny klient znajduje się w okolicy salonu sprzedaży. Nic - oprócz nakładów finansowych na przygotowanie kampanii reklamowej - nie stoi na przeszkodzie, by przekaz taki dotarł również do potencjalnych klientów stacji paliw.

Wróć