Wiadomości

O 60 proc. wzrosła sprzedaż na stacjach Neste

Najnowsza akcja wprowadzona przez koncern Neste bije rekordy popularności – informuje Dziennik Gazeta Prawna. -  W myśl jej założeń na wybranych stacjach, w wybranych godzinach, sprzedawane są paliwa tańsze o ponad 5 proc.

W marcu sieć automatycznych stacji fińskiego koncernu Neste rozpoczęła w Polsce nową akcję promocyjną – zdecydowano by podczas weekendów oferować paliwa z rabatem. Szczegółowe informacje na temat miejsca i godzin, podczas których dokonywać można tańszego tankowania zamieszczane są na stronach internetowych firmy (w marcu z takich upustów skorzystać mogli kierowcy np. w Bydgoszczy, Kaliszu i Lublinie). Według danych przytoczonych przez Pawła Sitarskiego reprezentującego Neste: „sprzedaż w ciągu miesiąca na tych stacjach wzrosła o 60 proc.”
Koncern liczy zyski, ale powody do zadowolenia mają też i kierowcy – czytamy w artykule Gazety Prawnej (GP). Z ustaleń wynika, iż w podczas tzw. „happy hours” ceny paliw są niższe średnio o 20 –25 gr/l. Akcja ta ma potrwać przynajmniej do listopada. Tymczasem pracownicy Neste nie chcą informować z wyprzedzeniem na których stacjach będzie można kupić tańsze paliwo. Z ustaleń GP wynika, iż stacje tej sieci w Polsce są pierwszymi na terenie naszego kraju, które zdecydowały wprowadzić tego typu akcję. Tym samym, w opinii dziennika, „zdystansowały konkurencję, która nie ma żadnej promocji. Największe sieci w kraju, poza stałymi programami lojalnościowymi, proponują bowiem jedynie promocje związane z ofertą pozapaliwową, na przykład gastronomią (Orlen) czy myjniami (Statoil).”
W Polsce sieć stacji Neste liczy 106 obiektów. Automatyczne stacje Neste działają na ternie Europy Płn. i Wsch. Polska jest pierwszym krajem, w którym na swoich stacjach Finowie testują taką formę promocji, popularną w krajach anglosaskich – podkreślił dziennik.




(bp)


źródło: Dzienik Gazeta Prawna

Wróć